گسترش-همکاری-های-فیمابین-شرکت-گاز-و-تامین-اجتماعی-گیلان<-span><-span><-span><-p> " /> گسترش-همکاری-های-فیمابین-شرکت-گاز-و-تامین-اجتماعی-گیلان<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6753 تاریخ انتشار : ۱۵اسفند ۱۴۰۱ ساعت 20:33

در دیدار جمال نیکویی و حسین نژاد تاکید شد

گسترش همکاری های فیمابین شرکت گاز و تامین اجتماعی گیلان


	گسترش همکاری های فیمابین شرکت گاز و تامین اجتماعی گیلان

در دیدار مدیران شرکت گاز و تامین اجتماعی گیلان، طرفین ضمن بحث و گفتگو در خصوص مسائل مختلف، بر گسترش همکاری های فیمابین تاکید کردند.
به گزارش نیمرخ گیلان/ عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در این خصوص بیان کرد: شرکت گاز همواره ارتباط موثری با سایر سازمان ها درجهت ارائه خدمات بهتر به مردم و مشترکین گاز داشته است.
 جمال نیکویی با بیان اینکه همکاری با سازمان تامین اجتماعی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز است، گفت: امیدواریم تا با مشارکت و تعامل هرچه بیشتر با سایر نهادها و ادارات دولتی بتوانیم زمینه آسایش و رضایتمندی مردم شریف گیلان را فراهم نماییم.
 همچنین در این دیدار «علی حسین نژاد» مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز با قدردانی از نگاه مثبت و همراهی مناسب شرکت گاز، خواستار گسترش هرچه بیشتر همکاری های فیمابین شد.
 وی با اشاره به گازرسانی گسترده و ارائه خدمات مرتبط با گاز در سراسر گیلان گفت: همکاری مناسب میان تامین اجتماعی و شرکت گاز موجب پیشرفت و آبادانی استان خواهد شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید