بهورزان-نیروهای-خط-مقدم-عرصه-بهداشت-و-سلامت-کشور-هستند<-span><-span><-span><-p> " /> بهورزان-نیروهای-خط-مقدم-عرصه-بهداشت-و-سلامت-کشور-هستند<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6781 تاریخ انتشار : ۱۸اسفند ۱۴۰۱ ساعت 21:28

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان :

بهورزان نیروهای خط مقدم عرصه بهداشت و سلامت کشور هستند


	بهورزان نیروهای خط مقدم عرصه بهداشت و سلامت کشور هستند

دومین جلسه شورای بهورزی با حضور معاون بهداشتی و نمایندگان بهورزان در سالن اجلاس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد .
به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر «سید محمود رضوانی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانشگاه در ابتدای این جلسه  بهورزان را نیروهای خط مقدم عرصه بهداشت و سلامت کشور ذکر کرد و گفت: در صورتی که بهورزان با احساس مسئولیت و تلاش مستمر نسبت به پیگیری و مراقبت از سلامت مردم به درستی اقدام کنند، ارتقای سلامت جامعه را شاهد خواهیم بود.
 
وی افزود: رفع مشکلات و چالش های بهورزان مسئولیت پذیر، مورد توجه  این معاونت و دانشگاه است و پیگیری ها برای بهبود بسترهای فعالیت بهورزان در شهرها و روستاها، ادامه دارد.
معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به اولویت هایی که باید مدنظر بهورزان قرار گیرد ، گفت: ترغیب به فرزندآوری و جوانی جمعیت، مراقبت از مادران باردار، توجه به سالمندان، انجام تعمیرات خانه های بهداشت و آماده باش برای ارائه خدمات بهداشتی به مدارس در هر شرایطی، از جمله اولویت هایی است که همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و اقدام کنیم.
 
در خاتمه  نمایندگان بهورزان مسائل و مشکلات خود را در شهرها و روستاها مطرح کردند و تصمیمات لازم  برای رفع  مشکلات مطروحه ، اتخاذ شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید