از-کارفرمای-برتر-تامین-اجتماعی-چابکسر-تجلیل-شد<-span><-span><-span><-p> " /> از-کارفرمای-برتر-تامین-اجتماعی-چابکسر-تجلیل-شد<-span><-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6807 تاریخ انتشار : ۲۲اسفند ۱۴۰۱ ساعت 09:52

با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان

از کارفرمای برتر تامین اجتماعی چابکسر تجلیل شد


	از کارفرمای برتر تامین اجتماعی چابکسر تجلیل شد

در راستای پاسداشت و تکریم کارفرمایان نمونه و منتخب همسو با اجرای جشنواره کارفرمایان برتر، از چهره منتخب تامین اجتماعی چابکسر در این حوزه تجلیل شد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ در راستای اجرای جشنواره کارفرمایان برتر که با هدف پاسداشت کارفرمایان قانونمدار که علاوه بر تعامل نزدیک و رعایت حقوق بیمه شدگان ، نسبت به انجام تکالیف قانونی در قبال این سازمان نیز ادای وظیفه می کنند، در حاشیه بازدید مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از شعبه چابکسر، از مدیرعامل شرکت پاک سم ایرانیان به عنوان کارفرمای برتر منطقه تجلیل شد .

شایان ذکر است جشنواره ملی کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی بر اساس شاخص های بیمه ای در هفته گذشته در تهران اجرا و طی آن 33 کارفرمای برتر کشور از جمله مدیرعامل شرکت ایران رادیاتور از استان گیلان مورد تشویق قرار گرفتند .

همچنین آئین تجلیل استانی این جشنواره از ده منتخب برتر در اواخر بهمن سالجاری با حضور استاندار گیلان در رشت انجام پذیرفته بود و با هدف تسری این رویداد فرهنگی به شهرستانها ، پاسداشت تعداد 100 نفر نیز در شهرهای مختلف توسط شعب تامین اجتماعی صورت گرفته است .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید