توزیع-رایگان-بیش-از-100-هزار-اصله-نهال-صنوبر-بین-مددجویان-گیلانی<-span><-span><-p> " /> توزیع-رایگان-بیش-از-100-هزار-اصله-نهال-صنوبر-بین-مددجویان-گیلانی<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6926 تاریخ انتشار : ۱۲فروردین ۱۴۰۲ ساعت 17:47

توزیع رایگان بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال صنوبر بین مددجویان گیلانی


	توزیع رایگان بیش از 100 هزار اصله نهال صنوبر بین مددجویان گیلانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از توزیع رایگان بیش از یکصد هزار اصله نهال اصلاح شده صنوبر بین مددجویان این نهاد خبر داد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر عباس اهرابی گفت: در راستای توسعه زراعت چوب و همچنین فراهم آوری زمینه کسب درآمد و ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان استان، تعداد یکصد هزار اصله نهال صنوبر بین پنج هزار مددجو در ۱۷ شهرستان توزیع شد.
اهرابی با تأکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت های این نهاد و یکی از سیاستهای محوری سال های اخیر کمیته امداد برای اشتغال آفرینی مددجویان بوده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح حدود یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان اضافه کرد: این طرح با هدایت و نظارت راهبران شغلی به منظور انتقال تجارب به مددجویان، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره های تخصصی، دسترسی به بازار فروش، خرید تضمینی محصول و بالا بردن راندمان کاری انجام می شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید