ارائه-خدمات-بهداشتی-و-درمانی-به-بیش-از-185-هزار-نفر-در-تعطیلات-نوروزی<-span><-span><-p> " /> ارائه-خدمات-بهداشتی-و-درمانی-به-بیش-از-185-هزار-نفر-در-تعطیلات-نوروزی<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 6960 تاریخ انتشار : ۱۵فروردین ۱۴۰۲ ساعت 21:17

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از ۱۸۵ هزار نفر در تعطیلات نوروزی


	ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 185 هزار نفر در تعطیلات نوروزی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ارائه  خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 185 هزار نفر در مراکز خدمات جامع سلامت سراسر استان طی طرح سلامت نوروزی خبر داد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر سید محمود رضوانی، معاون بهداشتی دانشگاه با بیان اینکه با آغاز طرح سلامت نوروزی 1402، خدمات بهداشتی متعددی به مراجعان مراکزخدمات جامع سلامت شهری، شهری- روستایی و روستایی ارائه شد، گفت: از 24 اسفند ماه سال 1401 تا 14 فروردین ماه سال جاری ، 185 هزار و 329 نفر به این مراکز مراجعه و خدمات دریافت کردند.
 وی افزود: در این مدت بیش از 471 هزار و 900 خدمت متنوع  از جمله : خدمات بهداشت دهان و دندان، خدمات پیش از زایمان و پس از زایمان به مادران باردار، خدمات پزشکی، واکسیناسیون کرونا و واکسیناسیون کودکان، غربالگری تشخیص اعتیاد و اختلالات روانی به مردم ارائه شد.
 معاون بهداشتی دانشگاه  در ادامه با اشاره به گردشگرپذیربودن  استان گیلان اظهار داشت: با حضور گسترده مسافران در شهرها و روستاهای استان، پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات به مردم شد  و امیدوار هستیم با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، ارتقای سلامت جامعه و تامین بهداشت و سلامت مردم را بیش از پیش شاهد باشیم.
 دکتر رضوانی  با اشاره به آمار بالای ابتلا به بیماری کرونا در سطح کشور طی تعطیلات نوروزی ،  گفت:  برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، استفاده از ماسک در اماکن شلوغ و سربسته، شست و شوی مرتب دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است .
وی تصریح کرد: در صورتی که فردی از خانواده به  بیماری بیماری کرونا  مبتلا شود ، باید تمامی پروتکل های بهداشتی برای ممانعت از ابتلای سایر اعضا به دقت رعایت شود.
 معاون بهداشتی دانشگاه در پایان ابراز امیدواری کرد با رعایت موازین بهداشتی،  عبور از موج جدید شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان را شاهد باشیم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید