70-کیلومتر-از-انهار-شهرستان-آستانه-اشرفیه-لایروبی-شد<-span><-span><-p> " /> 70-کیلومتر-از-انهار-شهرستان-آستانه-اشرفیه-لایروبی-شد<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7022 تاریخ انتشار : ۲۱فروردین ۱۴۰۲ ساعت 20:47

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان دردیدار با نماینده آستانه اشرفیه :

۷۰ کیلومتر از انهار شهرستان آستانه اشرفیه لایروبی شد


	70 کیلومتر از انهار شهرستان آستانه اشرفیه لایروبی شد

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری و رسیدگی امور و بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش آب با «وحید خرّمی» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در این نشست ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت منابع آب استان به تشریع برنامه های این شرکت برای فصل زراعی جاری  در شهرستان  آستانه اشرفیه پرداخت و گفت: با توجه به کاهش آورد آب سد سفیدرود ، از تمامی ظرفیت های منابع آبی استفاده خواهیم کرد.

خرّمی با اشاره به لایروبی حدود 70 کیلومتر از انهار نیازمند به لایروبی در شهرستان آستانه اشرفیه ،افزود : طبق برنامه ، لایروبی انهار تا پیش از شروع نشاء برنج ادامه خواهد یافت و تمامی ایستگاههای پمپاژ  و چاههای عمیق شهرستان نیز مورد تجهیز  و وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

ابراهیم نجفی، نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با تأکید بر انجام لایروبی انهار و آب بندانها و  تجهیز و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ ، خواستار انجام به موقع اقدامات مورد نیاز قبل از  آغاز آب گذاری در فصل زراعی جاری شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید