آغاز-عملیات-اجرایی-افزایش-ظرفیت-پست-رستم-آباد<-span><-span><-p> " /> آغاز-عملیات-اجرایی-افزایش-ظرفیت-پست-رستم-آباد<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7068 تاریخ انتشار : ۲۸فروردین ۱۴۰۲ ساعت 12:04

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست رستم آباد


	آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست رستم آباد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان از افزایش ظرفیت پست 132/20 کیلوولت رستم آباد خبر داد و گفت: این پروژه با توانمندی و ظرفیت پیمانکاران بومی انجام خواهد شد و با اجرای پروژه، ظرفیت توان الکتریکی در این پست به میزان 166 درصد افزایش خواهد یافت.
به گزارش نیمرخ گیلان/ «بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان افزود:  با هدف افزايش ظرفيت بارگيري، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدوديت، ظرفیت پست 132/20 کیلوولت رستم آباد در استان گیلان از 30 مگاولت آمپر به 80  مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت.
وی اظهار داشت:پروژه افزایش ظرفیت پست رستم آباد در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی انجام می شود.
داراب زاده افزود: در اجرای این پروژه، 2 دستگاه ترانسفورماتور 40 مگاولت آمپر، جایگزین 2 دستگاه ترانسفورماتور 15 مگاولت آمپر موجود در پست خواهد شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: این پروژه با توانمندی و ظرفیت پیمانکاران بومی انجام خواهد شد و با اجرای پروژه، ظرفیت توان الکتریکی در این پست به میزان 166 درصد افزایش خواهد یافت.
گفتنی است برای این پروژه اعتباری در حدود 530 میلیارد ريال هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود پروژه قبل از پیک بار سال جاری به بهره برداری برسد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید