برپایی-نمایشگاه-یک-هفته‌ای-سلاح‌های-دوره-باستان-در-موزه-رشت<-span><-span><-p> " /> برپایی-نمایشگاه-یک-هفته‌ای-سلاح‌های-دوره-باستان-در-موزه-رشت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7102 تاریخ انتشار : ۳۰فروردین ۱۴۰۲ ساعت 11:56

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد

برپایی نمایشگاه یک هفته‌ای سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت


	برپایی نمایشگاه یک هفته‌ای سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ ولی جهانی به مناسبت روز ارتش و روز جهانی محوطه‌ها و بناهای تاریخی با اشاره به اهمیت و جایگاه موزه‌ها اظهار کرد: ترغیب و تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها و نهادینه شدن فرهنگ موزه گردی بسیار اهمیت دارد.
وی از نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت خبر داد و افزود: راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوران باستان در موزه رشت به مناسب گرامیداشت روز ارتش رقم خورد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به روز جهانی محوطه‌ها و بناهای تاریخی، اضافه کرد: به مناسب گرامیداشت این روز بزرگ نمایشگاه جنگ افزارهای دوره باستان در موزه رشت به بهره برداری رسید.
جهانی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع سلاح‌ها و ابزار آلات جنگی از جنس چوب، سنگ و فلز که از دوره‌های مختلف سنگ، مفرغ، آهن، تاریخی، اسلامی و معاصر بوده به معرض نمایش در آمده است.
وی افزود: درب این نمایشگاه به مدت یک هفته هر روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴ بر روی بازدیدکنندگان و علاقمندان باز است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید