تکمیل-پروژه-بهسازی-سراوان-نیازمند-ورود-زباله-خشک-است<-span><-strong><-span><-p> " /> تکمیل-پروژه-بهسازی-سراوان-نیازمند-ورود-زباله-خشک-است<-span><-strong><-span><-p> " />
کد خبر : 7147 تاریخ انتشار : ۷اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 17:55

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری رشت :

تکمیل پروژه بهسازی سراوان، نیازمند ورود زباله خشک است

بوی بد زباله لاکان به مسکن مهر رسید


	تکمیل پروژه بهسازی سراوان، نیازمند ورود زباله خشک است

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری رشت گفت: تکمیل پروژه بهسازی سراوان ، نیازمند ورود زباله خشک است و عدم ورود زباله به این مکان، پروژه بهسازی را متوقف می‌کند.

اختصاصی نیمرخ گیلان/«حسن کریمی کرنق» پیش از ظهر امروز پنجشنبه (7اردیبهشت 1402) در بازدید اصحاب رسانه از پروژه بهسازی لندفیل سراوان اظهار کرد: از آن جایی که رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند، عملکرد مدیریت شهری رشت در زمینه ساماندهی پسماند سراوان را به مردم گزارش دهند.
وی افزود: در سال گذشته وضعیت به گونه ای بود که باید با چندین ماسک وارد این مکان می شدیم اما خوشبختانه اکنون وضعیت خیلی بهتر شده و بوی آزار دهنده زباله به مشام نمی رسد .  

تکمیل پروژه بهسازی سراوان، نیازمند ورود زباله خشک است
عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان این که مسئولین باید لجبازی را کنار بگذارند، ادامه داد:همه باید صعه صدر داشته باشند و طی مدت باقی مانده به شرکت مربوطه فرصت دهند تا کارها به سرانجام برسد.
کریمی کرنق ادامه داد: تکمیل پروژه بهسازی سراوان نیازمند ورود زباله خشک است و عدم ورود زباله به این مکان، پروژه بهسازی را متوقف می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه زباله‌های خشک و ریجکتی های کود آلی باید هر چه سریع تر به مکان دیگری منتقل شوند ، تاکید کرد: در صورت عدم انتقال ریجکتی ها،کار بهسازی با مشکل مواجه خواهد شد.

ظرفیت زباله کود آلی لاکان پر شده است
وی اظهار داشت : اکنون  ظرفیت زباله کود آلی  لاکان پر شده و به مرز هشدار رسیده و بوی بد آن تا مسکن مهر را هم فرا گرفته است و به یقین  طی یکی دو ماه آینده که هوا گرم تر می شود ، این معضل شدیدتر می شود و مردم آسیب می بینند .

کریمی  کرنق با بیان اینکه مسئولین استان باید هر چه زودتر محل جدیدی را برای جمع آوری زباله در گیلان فراهم کنند،تاکید کرد :پسماند به یک معضل استانی تبدیل شده و اکثر روستاها زباله‌هایشان را در رودخانه‌ها و کانال‌های آب کشاورزی رها می کنند  که این معضل در اکوسیستم تاثیر گذار است و به شبکه غذایی مردم آسیب می رساند .
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری رشت در خاتمه گفت: تاکنون محل جدیدی برای انتقال زباله معرفی نشده است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید