تقویت-تعاملات-و-همراهی-در-مسیر-خدمتگزاری-به-جامعه-هدف<-span><-span><-p> " /> تقویت-تعاملات-و-همراهی-در-مسیر-خدمتگزاری-به-جامعه-هدف<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7152 تاریخ انتشار : ۸اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 23:56

در دیدار مدیردرمان و سرپرست جدید تامین اجتماعی گیلان تاکید شد

تقویت تعاملات و همراهی در مسیر خدمتگزاری به جامعه هدف


	تقویت تعاملات و همراهی در مسیر خدمتگزاری به جامعه هدف

همزمان با نخستین روزهای انتصاب سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مدیر و جمعی از مسئولین درمان این مجموعه با ایشان دیدار و بر تداوم تعاملات دوسویه تاکید نمودند .
به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر «حسین ابراهیمی» مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان در این دیدار با تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید اداره کل استان ، دو حوزه بیمه  و درمان تامین اجتماعی را گره خورده با یکدیگر برشمرد و اظهار امیدواری کرد با هم افزائی و همسوئی این دو بخش و تقویت ارتباطات به مثابه تمامی دوره های گذشته ، مسیر خدمت به جامعه هدف هموارتر گردد .
«کیوان مرتضوی» سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از همکاران حوزه درمان ، ضمن تاکید بر ضرورت تقویت تعاملات ، مقوله درمان را از خدمات برجسته و در ویترین سازمان دانست و اظهار داشت: بی تردید برایند همگامی و همراهی دو مجموعه سبب شکل گیری رضایت بیشتر و بهبود فرایندهای کاری و تسهیل در خدمت رسانی خواهد بود .
شایان ذکر است بیش از یک میلیون و 330 هزار نفر از جمعیت گیلان از خدمات و تعهدات تامین اجتماعی در سطح استان برخوردار می باشند .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید