هلال-احمر-و-سپاه-قدس-از-یک-پیکرهستند<-span><-span><-p> " /> هلال-احمر-و-سپاه-قدس-از-یک-پیکرهستند<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7202 تاریخ انتشار : ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 00:28

سردار عبدالله پور در نشست با سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان :

هلال احمر و سپاه قدس از یک پیکرهستند


	هلال احمر و سپاه قدس از یک پیکرهستند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: هلال احمر یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است و این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم است.
به گزارش نیمرخ گیلان/ «هادی سلیمی» سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان به همراه حجت الاسلام و المسلمین «چهری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر  با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار سرپرست جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است و این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم است.
سلیمی در خصوص همکاری این نهاد با سپاه گفت: یکی از ارکان‌های مهم در خدمت رسانی به مردم در بلاهای طبیعی و دیگر مشکلات در سراسر جهان، هلال احمر است و این نهاد در کشور عزیزمان ایران اسلامی همیشه برای خدمت به مردم در صحنه بوده و همکار و‌ کمک رسان بسیار خوبی برای سپاه و بسیج در مشکلات بوده است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می‌کند.

اخلاق باید در اولویت برخورد با مردم باشد
در ادامه  این دیدار فرمانده سپاه قدس استان نیز به اهمیت جایگاه هلال احمر در بحث خدمات رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: امداد رسانی به مردم به ویژه در زمان حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است و در این مسیر باید از نیروهای با انگیزه و انقلابی استفاده شد.
عبدالله پور افزود: متاسفانه فراوانی حوادث طبیعی در استان ما بسیار بالاست و همین موضوع می طلبد که هلال احمر بصورت دائمی آمادگی خود را حفظ کند تا در زمان بحران، آسیب پذیری مردم به حداقل برسد،لذا همکاری در راستای برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شرایط بحرانی ضروری است.
فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به موضوع استقبال جوانان عزیز نسبت به عضویت در هلال احمر اشاره کرد و افزود: وجود تیم های آموزش دیده برای امدادرسانی وظیفه اصلی جمعیت است و در این راستا ما آمادگی داریم در کنار آموزش جوانان عزیز در قالب خانه‌های هلال روستایی و محلات، با آموزش بسیجیان عزیز در پایگاه‌های مقاومت بسیج به شعار هر خانواده یک امدادگر جامه عمل بپوشانیم، همچنین فعالیت جهادی و مرتفع کردن مشکلات مردم می‌بایست در سرلوحه اقدامات مدیران هلال احمر باشد‌ و با روحیه جهادی می‌توان بر تمام این مشکلات فائق آمد.
عبدالله پور همچنین با بیان اینکه اخلاق باید در اولویت برخورد با مردم باشد، اظهار داشت: هلال احمر و سپاه قدس یک پیکر است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید