پلمب-یک-موسسه-پوست-و-زیبایی-غیرمجاز-در-آستارا<-span><-span><-p> " /> پلمب-یک-موسسه-پوست-و-زیبایی-غیرمجاز-در-آستارا<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7207 تاریخ انتشار : ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 17:14

پلمب یک موسسه پوست و زیبایی غیرمجاز در آستارا

افزایش فعالیت دکترنماهای پوست و زیبایی!


	پلمب یک موسسه پوست و زیبایی غیرمجاز در آستارا

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب یک موسسه پزشکی غیرمجاز در شهرستان آستارا خبر داد  و گفت : این موسسه توسط فردی غیر پزشک و  با جعل عنوان پزشکی اداره می شد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ دکتر «سید رشید میر فلاح» مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت : به دنبال گزارشات واصله مردمی و نیز بررسی های صورت گرفته توسط تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه،یک فرد غیر پزشک که با جعل عنوان پزشکی اقدام  به تاسیس موسسه و فعالیت در حیطه پوست و زیبایی کرده بود شناسایی ، محل موسسه پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

 دکتر میر فلاح با اشاره به افزایش فعالیت افراد دکترنما در حیطه پوست و زیبایی شامل لیزر، تزریق ژل و بوتاکس، کاشت مو و... با توجه به‌ استقبال عمومی به خصوص در حیطه زیبایی و نیز دریافت تعرفه ارزان تر توسط پزشک نما ها از مراجعین با استفاده از تبلیغات گمراه کننده در فضای مجازی، تاکید کرد: تبلیغات موجود در صفحات اجتماعی و سایت ها به هیچ عنوان قابل استناد نبوده و شهروندان عزیز گیلانی در مراجعه به مراکز درمانی از وجود پروانه طبابت و یا مجوز فعالیت معتبر صادره از وزارت بهداشت در این مراکز اطمینان حاصل نمایند.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم شریف استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارش دهی به موقع در برخورد با افراد فاقد صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان ،  توقف فعالیت این دست از افراد پزشک نما و غیر متخصص در استان را شاهد باشیم .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید