دیدار-اعضای-کمیته-اجلاس-پیرغلامان-اهل-بیت-ع-با-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-انزلی<-span><-span><-p> " /> دیدار-اعضای-کمیته-اجلاس-پیرغلامان-اهل-بیت-ع-با-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-انزلی<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7229 تاریخ انتشار : ۱۶اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 22:33

دیدار اعضای کمیته اجلاس پیرغلامان اهل بیت (ع) با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی


	دیدار اعضای کمیته اجلاس پیرغلامان اهل بیت (ع) با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

مدیر عامل سازمان منطفه آزاد انزلی گفت : این سازمان در کنار سایر ادارات و دستگاهها، آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت(ع)  است.
به گزارش نیمرخ گیلان/ در پی میزبانی استان گیلان از بیستمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت(ع) ، «سردار محمد عبدالله پور»فرمانده سپاه قدس،«محمد باقر باقرزاده» مدیرکل صدا و سیمای گیلان ، مشاور رییس سازمان صدا و سیما و دبیر اجلاس و «حاج محسن طاهری» از ذاکرین و اساتید مداحی به عنوان اعضای کمیته برگزاری اجلاس با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.
مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی در این دیدار حب و دوستی مردم گیلان با اهل بیت(ع) را عمیق، ریشه دار و ناگسستنی دانست و اظهار کرد: این میزبانی افتخاری برای مردم این دیار و فرصتی دیگر برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است.
عیسی فرهادی تصریح کرد: امروز دشمن از هر سو به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمرنگ ساختن ارزشهای دینی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان است، برای خنثی سازی این توطئه بیان ویژگی های برجسته پیرغلامان اهل‌بیت(ع) تاثیر شگرفی خواهد داشت.
وی خاطرنشان‌کرد: سازمان منطفه آزاد انزلی در کنار سایر ادارات و دستگاهها آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس است.
در این دیدار که معاونین سازمان نیز حضور داشتند ، هر یک اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی اعلام نمودند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید