برپایی-ایستگاه-پایش-سلامت-در-پیاده-راه-فرهنگی-شهرداری-رشت<-span><-span><-p> " /> برپایی-ایستگاه-پایش-سلامت-در-پیاده-راه-فرهنگی-شهرداری-رشت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7244 تاریخ انتشار : ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 22:56

به مناسبت هفته ملی سلامت

برپایی ایستگاه پایش سلامت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت


	برپایی ایستگاه پایش سلامت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت

به مناسبت هفته ملی سلامت ، ایستگاه پایش سلامت از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت  دایر است.
به گزارش نیمرخ گیلان/ به مناسبت هفته ملی سلامت و به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی،ایستگاه پایش سلامت از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت  برپا است.
 دکتر «معصومه ادیب» رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت در حاشیه برپایی ایستگاه مذکور با بیان اینکه ارتقای آگاهی شهروندان و مشارکت دادن افراد جامعه در فعالیت های پیشگیرانه از اهداف برپایی ایستگاه سلامت است،اظهار داشت: آموزش سلامت، عاملی است که رفتار های مخاطره آمیز افراد را تغییر می دهد و با بالا بودن سطح دانش و مهارت های افراد به آنها کمک می کند تا در مورد سلامت خود ، خانواده و جامعه ای که در آن زندگی می کنند قادر به تصمیم گیری باشند .
 لازم به ذکر است ایستگاه پایش سلامت،از هفدهم لغایت بیستم  اردیبهشت ماه سال جاری در پیاده راه فرهنگی شهرداری  رشت برپا است.
 کنترل فشار خون، پیشگیری و کنترل دیابت و همچنین ، مشاوره در خصوص سبک زندگی سالم ، حمایت از خانواده و تعالی جمعیت و فرزند آوری از جمله خدماتی است که در این ایستگاه به مراجعان ارائه می شود‌.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید