بیان-دستاوردهای-انقلاب-در-بستر-اردوی-راهیان-پیشرفت<-span><-span><-p> " /> بیان-دستاوردهای-انقلاب-در-بستر-اردوی-راهیان-پیشرفت<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7252 تاریخ انتشار : ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 15:01

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد

بیان دستاوردهای انقلاب در بستر اردوی راهیان پیشرفت


	بیان دستاوردهای انقلاب در بستر اردوی راهیان پیشرفت

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: اردوهای راهیان پیشرفت با هدف تبیین واقعیت ها و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در مقابل جریان تحریف شکل گرفته است.
به گزارش نیمرخ گیلان به نقل از مهر، «مهدی پارسا» امروز دوشنبه در دیدار با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران در افزایش تولید با توجه به دغدغه رهبر انقلاب اظهار کرد: موضوع اشتغال به‌معنای حقیقی کلمه یکی از موضوعات پیش روی کشور است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه تولید کنندگان و کارفرمایان بازوان مهم اقتصاد کشور هستند، افزود: رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و کارفرمایان از وظایف مهم متولیان امر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت بستری برای معرفی پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام است، گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد یأس و ناامیدی در یک جنگ شناختی و ادراکی ایران اسلامی را منفعل نشان دهد لذا بیان دستاوردها و موفقیت‌های نظام از طریق رسانه‌های توطئه شوم دشمن برای سیاه نمایی‌های کاذب را خنثی می‌کند.

پارسا با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت با هدف تبیین واقعیات و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در مقابل جریان تحریف شکل گرفته است، اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان بازوان اصلی مقابله با جنگ شناختی دشمن در خط مقدم مقابله با جنگ روایت‌ها قرار دارند و با بیان حقایق دروغ‌های دشمن را بر ملأ می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه با محوریت تولید خبر امید و خبر خوب از دستگاه‌ها همواره پیشتاز هستند، افزود: اصحاب رسانه استان گیلان این آمادگی را دارند تا با همکاری دستگاه‌ها و فقیه‌ها  تلاش‌های آنان را منعکس کنند.

اصحاب رسانه بازوان اصلی جهاد تبیین هستند
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان هم در این نشست با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در خنثی سازی توطئه دشمن، گفت:رسانه‌ها با بیان دستاوردهای حوزه کار و تولید به عنوان بازوان اصلی جهاد تبیین فعالیت کنند.
سیاوش آقاجانی اظهار کرد: تعادل در بازار کار از ثمرات اشتغال است از این رو، پیگیری مشکلات کارگران و کارفرمایان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
وی با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در خنثی سازی توطئه دشمن و مقابله با جریان تحریف، افزود: کارگران و کارفرمایان در خط مقدم جهاد و مقاومت اقتصادی هستند و رسانه‌ها با بیان دستاوردهای حوزه کار و تولید می‌توانند به عنوان بازوان اصلی جهاد تبیین فعالیت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ ترکیبی جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن اقتصاد را نشانه گرفته و باید با افزایش تولید و اشتغالزایی این توطئه دشمن را نقش بر آب کرده و با فعالیت دقیق و به‌هنگام رسانه‌ای می‌توان باور آحاد ملت به توان داخلی و اتکا به تولید ایرانی را اثبات کرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید