اعزام-2-دانش-آموز-گیلانی-به-پانزدهمین-المپیاد-ملی-فرش<-span><-span><-p> " /> اعزام-2-دانش-آموز-گیلانی-به-پانزدهمین-المپیاد-ملی-فرش<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7259 تاریخ انتشار : ۱۹اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 14:46

اعزام ۲ دانش آموز گیلانی به پانزدهمین المپیاد ملی فرش


	اعزام 2 دانش آموز گیلانی به پانزدهمین المپیاد ملی فرش

 رئیس اداره فرش اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان از اعزام دو دانش آموز گیلانی به پانزدهمین المپیاد ملی فرش در شهر مشهد خبر داد.
 به گزارش نیمرخ گیلان/ صفیه رجبی با بیان این که این دو دانش آموز توسط اداره فرش صمت با همکاری فنی و حرفه ای و  اداره کل آموزش و پرورش انتخاب شدند، افزود :با حمایت مرکز ملی فرش ایران در استان، در دو رشته تخصصی بافت و طراحی فرش این دو دانش آموز برای حضور در پانزدهمین المپیاد علمی _مهارتی فرش دانش آموزان انتخاب شدند.
  وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد رقابت و سنجش ،ارزشیابی سطح علمی و مهارتی دانش آموزان در هنر صنعت فرش دستباف دانست و گفت: دانش آموزان منتخب جهت رقابت در سطح ملی به عنوان منتخبین استان گیلان به منظور حضور و رقابت در پانزدهمین المپیاد ملی فرش به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.
رئیس اداره فرش گیلان در پایان درباره زمان برگزاری این رقابت افزود: این المپیاد در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید