برگزاری-نشست-کمیته-سلامت-اداری-و-صیانت-از-حقوق-مردم-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-گیلان<-span><-span><-p> " /> برگزاری-نشست-کمیته-سلامت-اداری-و-صیانت-از-حقوق-مردم-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-گیلان<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 7284 تاریخ انتشار : ۲۳اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت 10:58

برگزاری نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان


	برگزاری نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
به گزارش نیمرخ گیلان/ در نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم  که با حضور دکتر مصطفی گل شکن_ سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران ستادی دانشگاه در سالن اجلاس معاونت توسعه، برگزار شد، وظایف و تکالیف اختصاصی مصادیق حقوق عامه و شاخص های عمومی خدمات ارائه شده در دانشگاه در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر گل شکن در ابتدا ضمن بررسی اهم مصادیق حقوق عامه در حوزه وزارت بهداشت، اظهار داشت؛ برگزاری مستمر این جلسات ، فرصت مناسبی  برای اخذ تمهیدات لازم و ارتقا کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم می باشد .
 وی ادامه داد: از روز نخست، نگاه ما در معاونت توسعه ایجاد یک برنامه ساختارمند و مدون بوده  و تشکیل کمیته هایی از این قبیل که سازوکار علمی، قانونی و مشخص در هر حوزه دارند، قطعا" کمک شایانی به بهبود عملکرد و ارتقا دانشگاه می کند.
 وی در خاتمه با اشاره به ارتقا عملکرد دانشگاه، از هر یک از مدیران ستادی خواست با استفاده از کارشناسان نخبه، ضمن تشکیل کمیته تحقیقاتی مربوط به حوزه خود، فعالیت های صورت گرفته از گذشته تاکنون را در قالب مستندات جمع آوری نموده و برای مصادیق خواسته شده از سوی وزارت متبوع ، یک سازوکار علمی و مشخص تبیین نمایند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید