کد خبر : 7413 تاریخ انتشار : ۳خرداد ۱۴۰۲ ساعت 16:04

تقدیر و تشکر از همکاران روابط عمومی محیط زیست گیلان

عشوری : موفقیت و دوام سازمان‌ها، به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است
تقدیر و تشکر از همکاران روابط عمومی محیط زیست گیلان

همکاران روابط عمومی و امور رسانه اداره کل محیط زیست گیلان تقدیر شدند.

به گزارش نیمرخ گیلان/ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مدیرکل ، معاون توسعه مدیریت و منابع و همچنین رییس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، از همکاران روابط عمومی این اداره کل تقدیر شد .
همزمان با  وبینار کارگروه اطلاع رسانی سازمان با موضوع " روابط عمومی ، آینده نگری و شتاب دهنده تولید "با حضور مقام عالی سازمان حفاظت محیط زیست کشور که درتاریخ ۲ خرداد ماه به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، از فعالیت همکاران روابط عمومی و امور رسانه اداره کل محیط زیست گیلان نیز تقدیر شد .

کسب مقام برتر روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در سال گذشته
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در این مراسم با توجه به کسب مقام برتر روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در سال گذشته ضمن تقدیر و تشکر از همکاران این حوزه  گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است ؛ به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
«حمزه عشوری » در این گردهمایی روابط عمومی را به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان معرفی کرد که مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.
 مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان توجه ویژه به روابط عمومی برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و ارائه گزارش درست عملکرد ادارات را بسیار حائز اهمیت دانست.
در پایان این جلسه  لوح تقدیری از طرف مدیرکل به  همکاران مجموعه روابط عمومی و امور رسانه گیلان اهدا شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید