کد خبر : 9349 تاریخ انتشار : ۲۹مرداد ۱۴۰۲ ساعت 19:17
مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان خبر داد

اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی گیلان

 اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی گیلان

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان از اتمام پروژه آبرسانی به موزه میراث روستایی گیلان خبر داد و گفت: با وصل شدن این مجموعه به آب شهر، خدمات‌ رسانی به گردشگران با کیفیت مطلوب‌تری صورت می گیرد.

به‌ گزارش نیمرخ/ ولی جهانی افزود: موزه روستایی گیلان یکی از مناطق پربازدید و گردشگرپذیر گیلان است که هر ساله گردشگران زیادی از این مجموعه دیدن می‌کنند.

جهانی اظهار داشت: پس از بازدید استاندار گیلان از موزه میراث روستایی گیلان، آبرسانی به این مجموعه در دستور کار متولیان امر قرار گرفت.

او با بیان اینکه آبرسانی موزه میراث روستایی گیلان در رشت به طور کامل انجام شد، گفت: این پروژه به صورت مشارکتی از سوی آبفا و میراث فرهنگی اجرا شد.

جهانی با اشاره به موقعیت مکانی و جغرافیایی موزه میراث روستایی گیلان اضافه کرد: موزه میراث روستایی گیلان دارای مساحت ۲۶۳ هکتار بوده که شامل ۹ منطقه معماری استان گیلان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه سالیان متمادی با تانکر در این موزه آبرسانی صورت می‌گرفت، افزود: با وصل شدن این مجموعه به آب شهر و حل مشکل آب شرب موزه میراث روستایی، خدمات‌رسانی به گردشگران با کیفیت مطلوب‌تری صورت خواهد پذیرفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید