کد خبر : 9864 تاریخ انتشار : ۶مهر ۱۴۰۲ ساعت 11:16
دکتر ابراهیمی خبر داد

انعقاد قرارداد همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با سومین مرکز جراحی و ناباروری استان

 انعقاد قرارداد همکاری مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با سومین مرکز جراحی و ناباروری استان

 مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با سومین مرکز جراحی و ناباروری استان قرارداد همکاری منعقد کرد.
به گزارش نیمرخ/ دکتر «حسین ابراهیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان  گفت: به منظور ارائه بیشتر و بهتر خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و نیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با سومین مرکز جراحی و ناباروری در استان قرارداد همکاری انعقاد شد..
وی با اعلام خبرانعقاد قرارداد همکاری با سومین مرکز جراحی و ناباروری (مهر) در گیلان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نیز کاهش هزینه های بیمه شدگان، در سالجاری با سومین مرکز ناباروری (مهر) قرارداد همکاری امضاء نمود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان عنوان کرد: تاکنون 2040 پرونده برای افراد نابارور در معاونت خرید راهبردی این مدیریت تشکیل شده است تا بیماران بیمه شده تامین اجتماعی در صورت مراجعه به مراکز ناباروری طرف قرارداد(الزهرا، مهر و بیمارستان پارس) و بهره مندی از خدمات درمانی این سه مرکز از پرداخت  90درصدتعرفه دولتی (درمراکزدولتی) و 90درصد تعرفه عمومی غیردولتی(در مراکز عمومی و خصوصی) معاف شوند.
دکتر ابراهیمی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در سالجاری بالغ بر 61 میلیارد ریال مطالبات طرف های قرارداد(ناباروری) که به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارائه نموده اند را پرداخت کرده است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید