براساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی

شرکت توزیع برق گیلان جزو 3 دستگاه برتر استان شد

شرکت توزیع برق گیلان جزو  3 دستگاه برتر استان شد

بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، شرکت توزیع برق گیلان موفق به کسب رتبه برتر در حوزه های تهیه و تدوین نقشه ،اطلاعات مکانی و همچنین حساب های منطقه ای و جداول داده و ستانده  شد.

به گزارش نیمرخ/ معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق گیلان از موفقیت این شرکت در کسب رتبه برتر در حوزه های تهیه و تدوین نقشه و اطلاعات مکانی و همچنین حساب های منطقه ای و جداول داده و ستانده خبر داد.
«علیرضا تحویلداری» خاطرنشان کرد: با ارسال لوح تقدیرهای جداگانه از سوی «محمدرضا رستمی» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و بر اساس ارزیابی تخصصی به عمل آمده از حوزه آمار و GIS  شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، موفقیت مذکور حاصل و دستاورد دیگری برای کارکنان و مجموعه صنعت برق استان به دست آمد.
تحویلداری ضمن تقدیر از تلاش کارکنان زحمتکش توزیع برق گیلان اظهار داشت: موفقیت هایی از این دست بدون شک حاصل کوشش و زحمات تمامی کارکنان در بخش های مختلف است و امید داریم کسب رتبه های برتر و این قبیل دستاوردها همیشگی و روزافزون باشد تا بتوانیم خدمتگزار و پاسخگوی خوبی برای مردم شریف استان باشیم.
گفتنی است لوح های تقدیر جداگانه ای نیز به «سجاد رحمان زاده» رییس گروه GISو مطالعات فنی سیستم و «محمود کاظمی فرد» کارشناس مسئول آمار شرکت توزیع نیروی برق استان اهداء شد.