مدیر عامل هلال احمر گیلان خبر داد

تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر گیلان در دهه فجر

تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر گیلان در دهه فجر

مدیر عامل هلال  احمر گیلان از تخفیف ۲۰ درصدی مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر گیلان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
به گزارش نیمرخ/ «هادی سلیمی» از ارائه خدمات درمانی ویژه در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: درمانگاه صلح رشت و مرکز توانبخشی رودسر آماده ارائه خدمات درمانی و توانبخشی با ۲۰ درصد تخفیف همزمان با ۱۷ بهمن ماه به بیماران و توانخواهان هستند.
وی افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر در راستای ارتقاء سلامت عمومی درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر، خدمات ویزیت عمومی و پرستاری و مرکز توانبخشی رودسر خدمات توانبخشی را با ۲۰ درصد تخفیف به مراجعین ارائه می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: این درمانگاه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر آماده ویزیت بیماران به صورت عمومی و خدمات پرستاری و تزریقات است.
«نهضت قنبرزاده» معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز عنوان کرد: مرکز توانبخشی رودسر با تجهیزات به روز و پیشرفته و کارشناسان خبره خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی را همه روزه به توانخواهان ارائه می‌دهد که در روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ماه مددجویان می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف خدمات بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر واقع در فاز دو رشت، بالاتر از میدان سرگل، بلوار شهید محمد کوچکی نژاد، نبش گلریزان ۷ و مرکز توانبخشی رودسر واقع در میدان شهرداری، خیابان فرهنگ، کوچه فرهنگ یک آماده ارائه خدمات به هم استانی‌هاست.
متقاضیان می‌توانند جهت رزرو با شماره ۳۲۵۵۵۷۱۳ درمانگاه صلح رشت و ۴۲۶۲۲۸۶۶ با مرکز توانبخشی رودسر تماس حاصل کنند.