مدیر کل پست گیلان خبر داد

کسب رتبه دوم پست گیلان در ارزیابی ۱۰ ماهه شرکت ملی پست

کسب رتبه دوم پست گیلان در ارزیابی ۱۰ ماهه شرکت ملی پست

با توجه به مصوبات هیئت مدیره شرکت ملی پست ج. ا. ا پیرامون تدوین شاخص‌های ارزیابی به منظور بررسی دقیق عملکرد ادارات کل پست استانها در ارائه خدمات، پست استان گیلان با کسب ۹۸.۳ امتیاز به رتبه دوم کشور دست یافت.
به گزارش نیمرخ/ «محمد حسین هوشنگی» مدیرکل پست استان گیلان از کسب رتبه دوم پست گیلان در بین ادارات کل پست کشور از حیث عملکرد خبر داد و افزود: با توجه به مصوبات هئیت مدیره محترم شرکت ملی پست ج. ا. ا پیرامون تدوین شاخص‌های ارزیابی به منظور بررسی دقیق عملکرد ادارات کل پست استانها در ارائه خدمات، پست استان گیلان با کسب ۹۸.۳ امتیاز به رتبه دوم کشور دست یافت.
وی با بیان اینکه هدف اصلی از پیاده‌سازی نظام ارزیابی عملکرد ارائه اطلاعات صحیح و دقیقی در ارتباط با نحوه فعالیت واحدهای مختلف سازمان است افزود: ارزیابی عملکرد منجر به شناسایی میزان اثربخشی و کارآمدی یک سازمان خواهد شد و از این طریق است که اطلاعات حیاتی و مفیدی در اختیار تصمیم گیران سازمان به منظور بهبود و ارتقاء کیفی سطح خدمات قرار می‌گیرد.
هوشنگی در ادامه ضمن تشکر از تمامی کارکنان پست گیلان به جهت دستیابی به این موفقیت ارزشمند در سطح شبکه پستی کشور تصریح کرد: اقدامات اصلاحی انجام شده در بسیاری از فرآیندهای اجرایی به منظور ارتقای کیفی سطح خدمات با هدف جلب رضایت ذینفعان، افزایش ترافیک مرسولات پستی، بازسازی و بهسازی فضاهای عملیاتی و زیر ساختی، توسعه تجارت الکترونیک با هدف ایجاد بازارهای جدید برای تولیدات و محصولات بومی محلی استان با استفاده از ظرفیت گسترده نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان و با تکیه بر لجستیک شرکت ملی پست، ارائه خدمات نیابتی به سایر سازمانها و نهادها به منظور ایجاد شفافیت با تأکید بر نقش تسهیل‌گری پست و همچنین انجام اقدامات فرهنگی به ویژه توسعه و ترویج فرهنگ تمبر، از مهمترین اقدامات پست گیلان برای دستیابی به چنین جایگاهی در سطح کشور است.