طی نامه ای به استاندار گیلان

اعتراض «جبار کوچکی نژاد» درباره مشکلات مالی و مدیریتی شرکت صنایع پوشش ایران

اعتراض «جبار کوچکی نژاد» درباره مشکلات مالی و مدیریتی شرکت صنایع پوشش ایران

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به استاندار گیلان ضمن اعتراض نسبت به عملکرد شرکت صنایع پوشش ایران ، خواستار بررسی چالش‌های مالی و مدیریتی این شرکت شد.

به گزارش نیمرخ/«جبار کوچکی‌ نژاد» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات جدی شرکت صنایع پوشش ایران اظهار کرد: چرا مسوولین استان و هیئت مدیره شرکت پوشش از رسیدگی به حسابرسی این شرکت ممانعت می‌کنند؛ این در حالیست که این شرکت در سال گذشته حداقل 3 میلیارد تومان ضرر داشته است.

کوچکی نژاد با اشاره به عدم بهره‌وری از ظرفیت موجود صنایع پوشش گفت: ۸۵ هکتار زمین با زیرساخت آماده موجود بوده اما بهره‌ وری ۱۰ درصد است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس درباره برخی شبهات به وجود آمده در مورد این شرکت نیز عنوان کرد: چرا منابع درآمدی و هزینه‌ای شرکت صنایع پوشش ایران به حساب شخصی برخی افراد واریز می‌شود و یا هیئت مدیره شرکت صنایع پوشش تشکیل جلسه نمی‌دهد و افراد موثر تلاش می‌کنند که هیئت مدیره تشکیل نشود.
کوچکی نژاد ادامه داد: ضایعات فروخته شده شرکت پوشش طی این چند سال چقدر بوده که درهیچ جا ثبت نشده است، همه این موارد باید شفاف سازی شود.