قلیچی خبر داد

گروه دانش بنیان کاشف موفق به دریافت موافقتنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان شد

گروه دانش بنیان کاشف موفق به دریافت موافقتنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان شد

گروه دانش بنیان کاشف موفق به دریافت موافقتنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان شد.
به گزارش نیمرخ/ با توجه به اهمیت کارآفرینی در رشد و توسعه کشور و ضرورت تربیت نسلی نواندیش و خلاق به عنوان پیشرانان توسعه کارآفرینی، گروه دانش بنیان کاشف موفق به دریافت موافقتنامه باشگاه کارآفرینان نوجوان شد.
دکتر «روهام قلیچی» مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با اعلام این مطلب افزود: این توافقنامه بر اساس ضوابط مربوطه توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان صادر شده است.
قلیچی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در نظر داریم بوت کمپ های کارآفرینی را در داخل و خارج از کشور در راستای توانمند سازی نوجوانان آغاز نماییم که جزئیات برگزاری دوره‌های مرتبط با آن متعاقباً جهت مشارکت نوجوانان و دانش آموزان عزیز استان اعلام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: باشگاه کارآفرینان نوجوان مبتنی بر تعریف اصیل کارآفرینی (یعنی افراد نوآوری که دست به خلق صنایع و تاسیس مجموعه های دگرگون ساز می زنند) طراحی شده و با هدف تغییر نگرش و رفتار نوجوانان و مبتنی بر آموزش مهارت‌های نرم کارآفرینی به صورت دوره‌های حضوری یا مجازی با انجام فعالیت‌های جذاب و مشارکتی و بازی‌های هدفمند برگزار می‌گردد.
گفتنی است این باشگاه در راستای آموزش و تربیت نسلی خلاق و نواندیش با ساختار و محتوای کاملاً متمایز از دوره‌های رایج در کشور با همکاری دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای و موسسه کار و تامین اجتماعی ایجاد شده است.