بازرس کل گیلان تاکید کرد

لزوم ساماندهی دکه های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال

لزوم ساماندهی دکه های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال

بازرس کل گیلان بر لزوم ساماندهی دکه های مسیر بام سبز و ییلاقات ماسال تاکید کرد و گفت:بازرسی نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر در بحث زباله و فاضلاب مطالبه خواهد کرد.
به گزارش نیمرخ/«احمد آقایی» بازرس کل گیلان طی سفر به شهرستان ماسال پیگیر پروژه ها و طرح های نیمه تمام این شهرستان شد.
در جلسه ای که به همین منظور در فرمانداری ماسال برگزار شد، علاوه به سربازرسان و معاونین بازرسی کل، چند تن از مدیران کل استانی و مدیران ارشد شهرستانی نیز حضور داشتند.
 آقایی ضمن بیان اینکه دغدغه‌های مدیران شهرستان که مشکلات و چالش های روی هم انباشته شده این شهرستان است همانا دغدغه مردم است، افزود: این یک فرصت است که از حضور مدیران کل استانی در شهر ماسال باید استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه دکه های مسیر بام سبز و مسیر های ییلاقی باید ساماندهی شود، گفت: باید شهرداری طرح مورد نظر خود را ارائه دهد تا با کمک منابع طبیعی در اختیار افراد واجد شرایط محلی قرار بگیرد تا باعث رونق در زندگی افراد و کاهش فقر در منطقه گردد.
آقایی ضمن اشاره به اینکه در بحث زباله باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: در استان ما از سالیان گذشته برای بحث زباله و فاضلاب بودجه های گوناگونی اختصاص داده شد است اما چه اتفاقی افتاده؟ قطعاً بازرسی کل نسبت به هزینه کردهای سال‌های اخیر که در بحث زباله و فاضلاب افتاده مطالبه خواهد کرد.
بازرس کل استان گیلان در خصوص نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در این شهرستان هم گفت: ما در این استان مشکل زمین داریم اما باید با همین شرایط هم به اجرای طرح های ملی مسکن و جوانی جمعیت کمک کنیم.
وی افزود: درمورد سد لاستیکی شهرستان ماسال هم با مساعدت آب منطقه‌ای ظرف ۴ یا ۵ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران شهرستانی دغدغه‌های موجود در شهرستان ماسال را بیان کرده و مدیران کل حاضر در جلسه نیز گزارشات خود را ارائه نمودند.