مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان در سامانه ۱۱۱ (ارتباط مردم و دولت) حضوریافت.
مرتضی امینی اظهار کرد: از آنجایی که دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای مردم جزء وظایف ذاتی و بدوی تمامی دستگاهها است و سازمان ها موظفاند شرایط مقتضی جهت سهولت امر پاسخدهی به مردم را فراهم آورند؛ سامانه۱۱۱ )ارتباط مردم و دولت(با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاههای ذیل قوه مجریه، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمانهای ذیربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبهگری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
امینی یکی از اهداف مهم و اساسی این سامانه را توسعه بستر تعاملات مردم و دولت عنوان کرد و گفت: این هدف در جهت پاسخگویی هرچه مناسبتر دستگاهها و در نهایت زمینهسازی مشارکت مردم در برنامهریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاههای ستادی و اجرایی کشور است.