کسب رتبه سوم مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی

کسب رتبه سوم مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در بین 3 استان برتر کشور از نظر رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی قرار گرفت .
به گزارش نیمرخ/ طبق نظرسنجی های بعمل آمده از مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی به روش الکترونیکی و از طریق سامانه CRM، در سه ماهه بهار 1402 مدیریت درمان استان گیلان با کسب 85 درصد رضایتمندی در رتبه سوم کشوری قرار گرفت.
در این نظرسنجی که شاخص های متعددی مورد ارزیابی قرار گرفت، مدیریت درمان استان طبق نظر پاسخگویان با 96 درصد رضایتمندی اعلام کردند در صورت نیاز مجدد به درمانگاه مراجعه می نمایند.
همچنین مدیریت درمان استان گیلان توانست با کسب 86 درصد رضایتمندی از نحوه برخورد همکاران مراکز درمانی و میزان ارائه خدمات داروخانه در رتبه دوم کشور قرار گیرد.
گفتنی این که  مدیریت درمان استان در چهار فصل سال 1401 جزء استان های برتراز لحاظ کسب بالاترین میزان رضایتمندی در بین مدیریت درمانهای تامین اجتماعی کشور بود.