کد خبر : 11606 تاریخ انتشار : ۷آذر ۱۴۰۲ ساعت 10:11
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نشست با مدیران موسسات سینمایی استان عنوان کرد

شایسته سالاری و شایسته گزینی، اولویت فعالیت‌های ارشاد گیلان

شایسته سالاری و شایسته گزینی، اولویت فعالیت‌های ارشاد گیلان

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : اعتبارات با هدف تعالی فزون‌تر فرهنگی و هنری استان ، به سمت موسسات سوق می‌یابد.

به گزارش نیمرخ/«امیرحسین طاهری» مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نشست با مدیران مؤسسات سینمایی استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت : تخصص محوری و توجه به اهالی فن و با تجربه در دستور کار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قرار دارد .
وی با تاکید بر لزوم خروج تصدی گری دولت از حوزه هنر افزود : پیشبرد امور هنری و فرهنگی باید به اهل فن و متخصصان واگذار شود و جنبه عمومی و مردمی پیدا کند .
طاهری تصریح کرد : با لابی گری و سفارش پذیری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تخصیص اعتبارات به شدت مخالف هستم .
وی با تاکید بر اینکه شایسته سالاری و شایسته گزینی در اولویت فعالیت‌های ارشاد گیلان خواهد بود ، ادامه داد : موضوع تامین مسکن اهالی سینما نیز پیگیری می‌شود .
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر جایگاه و نقش مهم مؤسسات سینمایی در پیشرفت و توسعه اقتصاد سینمای استان افزود : مؤسسات سینمایی و هنری که طرح و برنامه ارائه دهند ، مورد حمایت قرار می‌گیرند .
در این نشست که با حضور «فاطمه فروتن» سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی بصری اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد ، هر یک از مدیران مؤسسات سینمایی استان دغدغه‌ها و مشکلات پیش روی فعالیت خود را بیان نمودند .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید