کد خبر : 12482 تاریخ انتشار : ۲۳بهمن ۱۴۰۲ ساعت 23:01
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد

برگزاری بیش از ۵۶ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت آبفای گیلان

برگزاری بیش از 56 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت آبفای گیلان

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گفت: طی 10 ماه گذشته ، 56336 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان برگزار شد.
به گزارش نیمرخ/ «علیرضا غیاثی» مدیرعامل شرکت آبفای استان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی اظهار داشت: آموزش حین خدمت به کارکنان، ایجاد نگرش مثبت سازمانی، افزایش راندمان و نشاط کاری و کاهش فرسودگی شغلی را در پی دارد و سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی به طور موثر فعالیتهایشان را ادامه داده و بر کارایی خود بیفزایند.
غیاثی تصریح کرد: در همین راستا با توجه به تقویم سالانه برنامه آموزش ابلاغی وزارت نیرو، در جهت ارتقاء سطح علمی کارکنان شرکت، طی 10 ماه گذشته از سال جاری تعداد 82 عنوان دوره آموزشی به میزان 56336 نفر ساعت برنامه ریزی و اجرا شد.
 وی افزود: 80 درصد از دوره های برگزار شده شامل دوره های تخصصی و شغلی، 15 درصد شامل دوره های عمومی و فرهنگی و 5 درصد مابقی دوره ها مدیریتی بوده اند، که تعداد 51 دوره به صورت غیر حضوری و الکترونیکی و 31 دوره به صورت حضوری  برگزار شده است.
 غیاثی یادآور شد: طی مدت مذکور، فرم استاندارد نیازسنجی آموزش با اعلام فوریت برای حوزه های مختلف فردی و سازمانی توسط معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت تهیه و به تمام معاونتها، دفاتر و امور شهرستانها  ارسال شد؛ همچنین فراخوان های متعددی به منظور استفاده از ظرفیت کارکنان شرکت در حیطۀ تدریس و استفاده از مدرسین داخلی برای تدریس در کارگاه آموزشی ارسال شد.
شایان ذکر است تعداد 91 نفر کارآموز در حوزه های مختلف شرکت جهت گذراندن دوره های آموزشی پذیرش شدند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید