کد خبر : 9010 تاریخ انتشار : ۳۱تیر ۱۴۰۲ ساعت 13:10

اقدامات آبفای گیلان در راستای رفع تنش آبی در شهرستان لنگرود

اقدامات آبفای گیلان در راستای رفع تنش آبی در شهرستان لنگرود

مدیر عامل آبفای گیلان اهم فعالیتهای انجام شده به منظور رفع تنش آبی در شهرستان لنگرود را تشریح کرد و گفت: پروژه رینگ آبرسانی لنگرود در 3 فاز در حال اجرا است .
به گزارش نیمرخ/ مازیار علی پور اظهار داشت: پروژه رینگ آبرسانی لنگرود در 3 فاز در حال اجرا است  که  فاز سوم این پروژه تکمیل و در مدار بهره برداری قرار گرفت و باعث توزیع مناسب فشار آب شرب در نقاط انتهایی شبکه شهر شد و با اتمام اجرای 2 فاز باقی مانده این پروژه ، ظرفیت تامین آب شرب در نقاط مختلف شهرستان افزایش خواهد یافت.
علی پور تصریح کرد: همچنین با اجرای عملیات لوله گذاری به طول 2 هزار و 500 متر با لوله پلی اتیلن به سایز 110 میلی متر از ایستگاه پمپاژ شلمان تا مخزن هوایی سیگارود و اتصال روستای کشت سرا به روستای سیگارود به طول 850 متر، چاه آب روستای سیگارود بدلیل کدورت بالا از مدار بهره برداری خارج شد و مشترکین این روستا با اتصال به شبکه توزیع، از آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه افزود: اصلاح، بازسازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ تأسیسات آبرسانی لیلاکوه لنگرود به عنوان مهم ترین تأسیسات آبرسانی شهر لنگرود، کومله، شلمان، چاف، چمخاله و روستاهای مجاور نیز در حال اجرا می باشد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید