کد خبر : 12637 تاریخ انتشار : ۸اسفند ۱۴۰۲ ساعت 00:07
جعفرزاده :

حضور دکتر نوبخت در انتخابات، معادلات سیاسی کشور را بر هم زد

✅ مردم باید با حضور حداکثری، یک رای تاریخی به دکتر نوبخت بدهند
 حضور دکتر نوبخت  در انتخابات، معادلات سیاسی کشور را بر هم زد

 نماینده سابق مردم رشت گفت: حضور دکتر نوبخت در انتخابات، معادلات سیاسی کشور را بر هم زد و مردم نیز باید با حضور حداکثری یک رای تاریخی به دکتر نوبخت بدهند و در دهان این بی انصافها بزنند.
به گزارش نیمرخ/ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مراسم افتتاح یکی از ستادهای مردمی دکتر نوبخت در منطقه گلسار رشت اظهار کرد: مردم ما صاحب نظام و انقلاب هستند و به عنوان یک فرزند انقلاب و وطن پرست که دلم برای ایران می تپد، دلسرد نمی شویم زیرا جمهوری اسلامی مال ما است.
وی ادامه داد: هیچ کس بیشتر از ما تابع ولایت فقیه نیست و ما به قانون اساسی، شهدا و ولایت فقیه اعتقاد داریم و به خاطر شادی دل شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم و اسیر توطئه های نفوذی ها نمی شویم و در انتخابات شرکت می کنیم.
جعفر زاده به رد صلاحیتش نیز اشاره و بیان کرد: بر حسب وظیفه برای حضور در مجلس ثبت نام کردم اما نمیدانم به چه دلایلی رد صلاحیت شدم اما پیگیری خواهم کرد و هر جوابی که شورای نگهبان بدهد، آن را به مردم اطلاع رسانی خواهم کرد.
وی اضافه کرد: برخی از انقلابیون جعلی قصد دارند انقلابیون واقعی را دلسرد کنند تا در انتخابات شرکت نکنند اما ما دلسرد نمی شویم زیرا به نظام پایبندیم و با شرکت در انتخابات پیام می دهیم که نمی توانند بین ما و نظام فاصله بیاندازند.
وی در ادامه با حمایت از دکتر نوبخت خاطرنشان کرد: من یکی از نخستین نفراتی هستم که رای خواهم داد و با افتخار به دکتر «نوبخت» بزرگ مرد تاریخ کشور رای خواهم داد.
جعفرزاده در ادامه گفت: البته من مخالف حضور نوبخت به عنوان کاندیدای مجلس بودم زیرا در بهترین شرایط تا ۱۰۰ سال دیگر فردی همانند نوبخت به وجود نخواهد آمد و وی اسطوره ما است و نظرم این بود که دکتر نوبخت به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کند.
نماینده سابق مردم رشت در مجلس افزود: اما شرطی را برای دکترنوبخت قایل شدم که وقتی در مجلس حضور یافتی باید برای ما کرسی ریاست مجلس را بگیری و هر شخصی که قرار بود به من رای دهد، باید به دکتر نوبخت رای دهد.
وی بیان کرد: البته برخی شیطنت می کنند و می گویند که نوبخت کاری انجام نداد که این صحبتها و اتهامات به دور از روحیه جوانمردی و انصاف است زیرا اگر نوبخت نبود، راه آهن هم نبود و خیلی از پروژه ها در گیلان اجرا نمی شد.
وی در ادامه گفت: به خاطر حضور دکتر نوبخت در انتخابات دو جناح مخالف با هم ائتلاف کردند و حضور دکتر نوبخت معادلات سیاسی کشور را بر هم زده و مردم نیز باید با حضور حداکثری یک رای تاریخی به دکتر نوبخت بدهند و در دهان این بی انصافها بزنند.
جعفرزاده افزود: با احترام به نمایندگان رشت، هم اینک پرچم رشت در مجلس به زمین افتاده و این پرچم توسط دکتر نوبخت برافراشته خواهد شد و وظیفه ما است که این سوپر ملی را با رای حداکثری به مجلس بفرستیم.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید