کد خبر : 12647 تاریخ انتشار : ۸اسفند ۱۴۰۲ ساعت 16:00
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان خبر داد

توزیع ۶۱ میلیون لیتری نفت سفید در گیلان/ اعلام سهمیه فوق العاده

توزیع ۶۱ میلیون لیتری نفت سفید در گیلان/ اعلام سهمیه فوق العاده

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۶۱ میلیون لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان توزیع شد.
به گزارش نیمرخ/ مجتبی شکوری در گفت وگو با ایسنا از توزیع ۶۱ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۱۰۰ لیتر نفت سفید در سطح استان گیلان طی ۱۱ ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: از این مقدار نفت سفید توزیع شده، ۲۳ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۰۰ لیتر توسط خانوارها و مابقی در بخش های صنایع، کشاورزی و... به مصرف رسیده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان همچنین توزیع نفت سفید خانوار را مختص دو بخش عادی و صعب العبور دانست و گفت: ۱۸ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت سفید به مصرف خانوار مناطق عادی و چهار میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۰۰ لیتر به مناطق صعب العبور اختصاص یافت.
وی عنوان کرد: این میزان توزیع نفت سفید از ابتدای سال تاکنون در قالب ۹ فقره کالابرگ ۲۱۰ لیتری برای خانوارهای عادی، ۱۱ فقره کالابرگ ۲۱۰ لیتری برای خانوارهای صعب العبور و سه فقره کالابرگ ۲۱۰ لیتری برای ساکنین مناطق فصلی انجام شده است.
شکوری همچنین از اعلام سهمیه فوق العاده نفت سفید برای اسفندماه خبر داد و بیان کرد: این سهمیه برای خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی و سخت گذر استان اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: سهمیه مذکور برای خانوارهای یک تا هفت نفره مناطق عادی و صعب العبور به میزان ۲۱۰ لیتر و همچنین برای خانوارهای ساکن مناطق فصلی برای فصل زمستان ۲۱۰ لیتر می باشد که در کارت های الکترونیکی بانکی سرپرست هر خانوار شارژ شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید