کد خبر : 12945 تاریخ انتشار : ۱۴فروردین ۱۴۰۳ ساعت 23:17
رئیس مرکز اورژانس گیلان خبر داد

ثبت بیش از ۲۳ هزار تماس با اورژانس گیلان در طرح امداد نوروزی

ثبت بیش از 23 هزار تماس با اورژانس گیلان در طرح امداد نوروزی

رئیس مرکز اورژانس گیلان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ، اورژانس استان پاسخگوی ۲۳۷۹۱ تماس بود و ۹۷۰۰ ماموریت انجام شده است.
به گزارش نیمرخ/ دکتر «جمشید محمدی» رئیس مرکز اورژانس گیلان در گفت و گویی اعلام کرد: در راستای ارائه خدمت به هموطنان عزیز ، اورژانس گیلان  در طرح امداد نوروزی ، از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، پاسخگوی ۲۳۷۹۱ تماس بوده و تعداد ۹۷۰۰  ماموریت انجام داده است .
وی افزود: از این تعداد ماموریت ۸۱۰۹ مورد مربوط به بیماران شرایط حاد اورژانسی و تعداد ۱۵۹۱ مورد هم مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات شهری و برون شهری بوده است .
دکتر محمدی افزود : از ابتدای طرح سلامت نوروزی ، تعداد ۴۲۲ نفر جهت دریافت خدمات پزشکی به کمپ طرح سلامت نوروزی واقع در عوارضی امامزاده هاشم مراجعه نموده و از خدمات فوریت‌های پزشکی به صورت حضوری استفاده کردند  .
دبیر طرح سلامت نوروزی گیلان گفت : در ایام طرح سلامت نوروزی و استفاده مسافران از وسایل گرمایشی غیر استاندارد،  تعداد ۳۴ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن گزارش شده که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان گیلان به مراکز درمانی انتقال داده شدند .
رئیس مرکز اورژانس گیلان  خاطرنشان کرد: اورژانس استان با ۸۶ پایگاه شبانه روزی از طریق شماره ارتباطی ۱۱۵ در خدمت مردم خوب گیلان بوده و کلیه خدمات آن رایگان است .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید