کد خبر : 13654 تاریخ انتشار : ۱۹خرداد ۱۴۰۳ ساعت 11:21
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان :

۴۵ درصد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در شهرستان رشت تحت پوشش هستند

  45  درصد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در شهرستان رشت تحت پوشش هستند

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: حدود هشتاد و سه هزار نفر از مستمری بگیران و نزدیک به 230 هزار نفر از بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در حوزه عملکرد شعب شهرستان رشت قرار داشته و با احتساب افراد تبعی حدود ششصد هزار نفر را شامل می شوند.
به گزارش نیمرخ/ «کیوان مرتضوی» مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیست و هشت واحد تابعه در شهرهای مختلف استان ارائه خدمات و تعهدات به جامعه هدف را برعهده دارند، اظهار داشت: در این بین 38 درصد بیمه شدگان اصلی در گیلان تحت پوشش شعب سه گانه رشت هستند .
وی با اشاره به اینکه در کنار این سه شعبه واحدهای تابعه شهرصنعتی ، سنگر و کوچصفهان نیز در زمره شهرستان رشت تلقی می شوند، اذعان داشت: با احتساب حوزه عمل این شعب می توان ادعا نمود نزدیک به 45 درصد جمعیت بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش در این محدوده خدمت رسانی می گردند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه تا پایان اسفندماه سال 1402، تعداد 77300 بیمه شده اصلی در شعبه یک رشت ، 62750 نفر در شعبه دو رشت ، 51000 بیمه شده اصلی در شعبه سه رشت ، 21200 نفر در شهرصنعتی ، 7300 نفر در سنگر و 9800 نفر در کوچصفهان تحت پوشش بوده اند، گفت: این آمار بیانگر سهم 46 درصدی بیمه شدگان اصلی از مجموع خدمت گیرندگان در این گروه است.
مرتضوی افزود : از مجموع 190 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش نیز حدود 83000 نفر یعنی چهل و سه درصد از این قشر تحت پوشش شش شعبه فعال در محدوده شهرستان رشت قرار دارند .
وی با بیان اینکه از مجموع یک میلیون و 382 هزار نفر جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی در گیلان ( با احتساب افراد تبعی بیمه شدگان و مستمری بگیران ) ، نزدیک به ششصد هزار نفر در حوزه عمل شهرستان رشت قرار دارند، اظهار داشت : بر اساس این آمار در سالجاری ماهانه بیش از 1000 میلیارد تومان تعهدات کوتاه و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران در شهرستان رشت پرداخت می شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید