کد خبر : 13937 تاریخ انتشار : ۱۰تیر ۱۴۰۳ ساعت 19:36
طی نامه ای به استاندار گیلان

اعتراض «جبار کوچکی نژاد» درباره مشکلات مالی و مدیریتی شرکت صنایع پوشش ایران

اعتراض «جبار کوچکی نژاد» درباره مشکلات مالی و مدیریتی شرکت صنایع پوشش ایران

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به استاندار گیلان ضمن اعتراض نسبت به عملکرد شرکت صنایع پوشش ایران ، خواستار بررسی چالش‌های مالی و مدیریتی این شرکت شد.

به گزارش نیمرخ/«جبار کوچکی‌ نژاد» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات جدی شرکت صنایع پوشش ایران اظهار کرد: چرا مسوولین استان و هیئت مدیره شرکت پوشش از رسیدگی به حسابرسی این شرکت ممانعت می‌کنند؛ این در حالیست که این شرکت در سال گذشته حداقل 3 میلیارد تومان ضرر داشته است.

کوچکی نژاد با اشاره به عدم بهره‌وری از ظرفیت موجود صنایع پوشش گفت: ۸۵ هکتار زمین با زیرساخت آماده موجود بوده اما بهره‌ وری ۱۰ درصد است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس درباره برخی شبهات به وجود آمده در مورد این شرکت نیز عنوان کرد: چرا منابع درآمدی و هزینه‌ای شرکت صنایع پوشش ایران به حساب شخصی برخی افراد واریز می‌شود و یا هیئت مدیره شرکت صنایع پوشش تشکیل جلسه نمی‌دهد و افراد موثر تلاش می‌کنند که هیئت مدیره تشکیل نشود.
کوچکی نژاد ادامه داد: ضایعات فروخته شده شرکت پوشش طی این چند سال چقدر بوده که درهیچ جا ثبت نشده است، همه این موارد باید شفاف سازی شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید