کد خبر : 13977 تاریخ انتشار : ۱۴تیر ۱۴۰۳ ساعت 11:13
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان خبر داد

واریز ۳ میلیون تومانی متناسب ‌سازی به حساب مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی گیلان

واریز 3 میلیون تومانی متناسب ‌سازی به حساب مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی گیلان

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان از پرداخت مبلغ سه میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز استان بابت ماه‌های فروردین تا خرداد ماه با رقمی افزون بر 500 میلیارد تومان خبر داد.
به‌ گزارش نیمرخ/«کیوان مرتضوی» مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور در مورد ارتقای معیشت اقشار بازنشسته و مستمری‌بگیر افزود : در استمرار این نگاه و براساس مصوبه‌ای که در هفته گذشته به موجب قانون بودجه به همه صندوق‌های بازنشستگی ابلاغ کرد که سه میلون تومان بابت متناسب ‌سازی فروردین تا خرداد به‌صورت علی‌الحساب برای متناسب‌سازی و معیشت بازنشستگان عزیز واریز کنند، تلاشهای زیادی بابت تامین منابع 12600 میلیارد تومانی این پرداخت برای بیش از 4 میلیون و دویست هزار مستمری بگیر توسط سازمان انجام شد.
وی با بیان اینکه به لطف خداوند متعال و با همکاری سازمان برنامه و نظام پولی و بانکی کشور و عزیزانی که در سازمان تلاش کردند، این منابع تأمین شده و طی ساعات آینده مبلغ سه میلیون تومان به حساب همه مستمری‌بگیران و بازنشستگان عزیز سازمان تأمین‌اجتماعی واریز می‌شود.
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: بعد از این مهم سازمان در تعامل با بازنشستگان عزیز و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی ، احکام و شرایطی را که به موجب قانون بایستی تطبیق و اجرا نماید جمع بندی خواهد نمود .
مرتضوی با تاکید براینکه تحقق این امر همزمان با روزهایی که مزین به نام بازنشستگان و در آستانه هفته تامین اجتماعی است انجام می پذیرد، اظهار داشت: این واریز برای همه بازنشستگان و مستمری ‌بگیران استان گیلان که شامل افزون بر 172 هزار پرونده مستمری (در بردارنده 191000 نفر مستمری بگیر) می باشد با اعتباری افزون بر 500 میلیارد تومان انجام خواهد شد .
شایان ذکر است این مبلغ علی الحساب به هر پرونده مستمری بگیر تعلق گرفته و در پرونده های مستمری بگیران چند نفره این رقم سه میلیون تومانی به نسبت سهم افراد پرداخت می گردد .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید