کد خبر : 13982 تاریخ انتشار : ۱۴تیر ۱۴۰۳ ساعت 14:13

«حسین شیرگیرکار» سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت شد

«حسین شیرگیرکار» سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت شد

«حسین شیرگیرکار» سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت شد
به گزارش نیمرخ/ طی حکمی از سوی دکتر«محمد حسین واثق کارگرنیا» رئیس شورای اسلامی شهر رشت، «حسین شیرگیرکار» به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت انتخاب شد.
 «حسین شیرگیرکار» دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روابط بین الملل است و سابقه ۱۹ سال فعالیت در مجموعه روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت را دارد.
 از زحمات «محمد رسول محمدپور» سرپرست پیشین روابط عمومی شورای رشت نیز قدردانی شد.

در این  رابطه سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت گفت: نامه عدم احراز «محمد رسول محمدپور» سرپرست پیشین روابط عمومی شورای رشت ۱۰ روز قبل از سوی حراست شهرداری رشت به شورا ارسال شده بود و ادامه فعالیت وی خلاف قانون بود.
شیرگیرکار با اشاره به برخی از حواشی ایجاد شده پیرامون برکناری محمد رسول محمدپور سرپرست پیشین روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت اظهار کرد: نامه عدم احراز محمد رسول محمدپور برای جایگاه مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت در تاریخ ۴ تیرماه سال ۱۴۰۳ از سوی حراست شهرداری رشت به شورا ارسال شد و بر اساس آن نامه ادامه فعالیت وی در جایگاه سرپرست روابط عمومی شورا خلاف مقررات است .
وی با بیان اینکه محمدپور از تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت انتخاب شده بود، تصریح کرد: محمدپور طی دو دوره سه ماهه به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت فعالیت داشت و بر اساس آن باید در این باره مجددا تصمیم گیری می شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید