کد خبر : 14108 تاریخ انتشار : ۲۳تیر ۱۴۰۳ ساعت 22:48
نماینده ولی فقیه در استان گیلان :

اقدامات ستودنی تامین اجتماعی باید در جامعه انعکاس یابد

اقدامات ستودنی تامین اجتماعی باید در جامعه انعکاس یابد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: تامین اجتماعی دارای عملکرد خوب و ستودنی بوده و سبب ایجاد امنیت و توسعه عدالت در جامعه می شود.
به گزارش نیمرخ/ همزمان با هفته تامین اجتماعی، جمعی از مدیران بخشهای درمان و بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کردند.
آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این دیدار ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته تامین اجتماعی اظهار داشت: در کشوری زندگی می کنیم که به واسطه نظام اسلامی، مجموعه های خود را موظف به خدمت رسانی می دانند و در این بین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بزرگترین و گسترده ترین دامنه دستگاه ها و مخاطبین را داراست .
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت جهاد تبیین، بر ضرورت و انعکاس اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم تاکید کرد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه « تامین» از باب تفعیل و ریشه امن به معنای ایجاد امنیت است، افزود : تامین اجتماعی دارای عملکرد خوبی بوده و کار آن در جامعه ستودنی است و مردم نیز باید امکانات و شرایط  و قوانین آن را در انتظارات خود در نظر بگیرند .
وی توجه به مردم و زیردستان را از وظایف مدیران برشمرد و اذعان داشت: در عرصه خدمتگزاری کسی برنده میدان است که پاسخگوی مردم باشد.

با تمام مراکز ناباروری استان گیلان قرارداد بستیم
دکتر «حسین ابراهیمی» مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و همچنین تبریک حماسه حضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی با 13 مرکز درمانی و 2 بیمارستان در سطح استان به بیش از  یک میلیون و چهارصد هزار بیمه شده خدمات ارائه می دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به این نکته که محرومیت گیلان در زیر پوشش سبز آن نهفته است ، گفت: استان گیلان بیش از یک میلیون و چهارصد هزار بیمه شده دارد ولی با توجه به شرایط آب وهوایی، مسافرخیز بودن و سکونت بیمه شدگان استان های دیگر در زمان بازنشستگی در گیلان، موجب شده که  با امکانات موجود خدمات درمانی به بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر ارائه گردد.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه به دنبال تحقق رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی براینکه «بیمار جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشد» هستیم، افزود: با اجرای طرحهای توسعه ای و خرید تجهیزات برای مراکز درمانی در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان و افزایش رضایتمندی آنان خواهیم بود.
مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان گفت:در همین راستا مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با انجام اقدامات موثر از جمله اتمام بازسازی بخش های مختلف بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، انجام پروژه رختشورخانه ، آنژیوگرافی، اورژانس این بیمارستان، تبدیل و بازسازی درمانگاه فومن به درمانگاه شبانه روزی و پیگیری احداث درمانگاه برای شهرستانهای فاقد مرکز درمانی مثل شفت، صومعه سرا، رضوانشهر، منجیل، عقد قرارداد با  موسسات و مراکز درمانی و... در صدد جبران عقب ماندگیها برآمده است.
وی با بیان اینکه در بخش درمان غیرمستقیم با بیش از 2500 موسسه طرف قرارداد بابت خرید خدمت به مردم و بیمه شدگان ارائه خدمت می دهیم،  گفت: در موضوع جوانی جمعیت با تمامی مراکز ناباروری در استان قرارداد بسته ایم و بدهی های داروخانه ها ، پارکلینیک و ... تاپایان سال 1402 تسویه گردیده که این موضوع در سنوات گذشته بی سابقه بوده است .
شایان ذکر است در این دیدار «کیوان مرتضوی» مدیر کل تامین اجتماعی گیلان نیز به تشریح گزارشی عملکردی از مهمترین اقدامات این سازمان در سطح استان پرداخت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید