کد خبر : 14153 تاریخ انتشار : ۲۷تیر ۱۴۰۳ ساعت 21:34
مدیر عامل شرکت گاز گیلان :

فرآیند ارزیابی امداد گران شرکت گاز گیلان آغاز شد

 فرآیند ارزیابی امداد گران شرکت گاز گیلان آغاز شد

مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: فرایند ارزیابی از عملکرد امدادگران و گازبانان شرکت گاز استان با هدف افزایش سطح کیفی و سرعت ارائه خدمات در بحران‌ها آغاز شده است.

به گزارش نیمرخ/«عیسی جمال نیکویی» اظهار کرد: این ارزیابی به دستور ستاد شرکت ملی گاز ایران آغاز شده که طی آن کلیه امدادگران و گازبانان در طول ۱۰ هفته ارزیابی خواهند شد.
وی افزود: این ارزیابی با هدف افزایش سطح کیفی و سرعت ارائه خدمات امدادگران و گازبانان در شرکت گاز استان گیلان آغاز شده که پنج سرداور و ۳۰ داور به همراه تیم‌های نظارت و تدارکات، عملکرد امدادگران و گازبانان شرکت گاز گیلان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
وی ادامه داد: در این طرح که تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد یافت، ۲۳۰ امدادگر و ۲۴۲ گازبان شرکت گاز گیلان حضور یافته که عملکرد آنان در بخشهای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان بیان کرد: انتقال اطلاعات و تجربیات، آمادگی جسمانی، حفظ سرعت و دقت در انجام بخشهای مختلف خدمت رسانی، بروزرسانی اطلاعات گازبانان و امدادگران و پویایی عملکرد آنان از مهمترین اهداف برگزاری این ارزیابی است.
همچنین «شهرام مداح حسینی» رییس امور HSE شرکت گاز گیلان و مسئول برگزاری کمیته ارزیابی امدادگران و گازبانان نیز درخصوص اجرای این برنامه خاطرنشان کرد: امدادگران و گازبانان در نوک پیکان ارائه خدمات به مردم قرار دارند و آمادگی جسمانی و به روز بودن علمی این نیروها برای کشور و شرکت ملی گاز ایران پیروزی است و موجب ارائه خدمات بهتر به مردم می شود.
 وی درخصوص آزمون های امدادگران و گازبانان اظهار داشت: 5 آزمون علمی، آمادگی جسمانی، ابزارشناسی، تعویض کنتور و رگولاتور و اطفاء حریق به صورت متمرکز در مجموعه منازل سازمانی شرکت گاز برگزار می شود و مابقی آزمون ها به صورت شهرستانی و با نظارت کامل ستاد به انجام خواهد رسید.
 لازم به توضیح است این ارزیابی ها تا 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت و طی آن امدادگران و گازبانان در گروه های 50 نفره در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید