کد خبر : 14221 تاریخ انتشار : ۱مرداد ۱۴۰۳ ساعت 16:13
نائب رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد

توجه بیشتر شهردار رشت به رفع مشکل آسفالت محلات/ موافقت با کمک مالی به تیم سپیدرود رشت

 توجه بیشتر شهردار رشت به رفع مشکل آسفالت محلات/ موافقت با کمک مالی به تیم سپیدرود رشت

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهروندان متعددی بابت اجرای آسفالت در محلات مختلف رشت تماس می گیرند و از شهردار رشت تقاضا دارم به این مبحث توجه بیشتری داشته باشد.
به گزارش نیمرخ/ «هادی رمضانی» نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت که در یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورا در غیاب واثق کارگرنیا ریاست جلسه را بر عهده داشت، اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی را پشت سر گذاشتیم و مثل همیشه مردم ولایتمدار رشت در برپایی هر چه باشکوهتر عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش سنگ تمام گذاشته و بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود را نسبت به اهل بیت (ع)  به اثبات رساندند و با تمامی دسیسه هایی که دشمنان با هدف فراموش سازی عزای حسینی انجام می دهند ، اما همه ساله شاهد برگزاری باشکوهتر این مراسم هستیم.
وی با بیان اینکه اربعین حسینی را پیش رو داریم، افزود: فرصت چندانی در اختیار نداریم و با توجه به اینکه به عنوان نماینده شورا در ستاد اربعین شهرداری و موکب خدام العتره حضور دارم ، از شما تقاضا  دارم تا به یاری موکب  جهت تهیه اقلام و یکسری از الزامات وارد عمل شویم تا اربعین امسال نیز همچون سال‌های گذشته با شکوه هر چه تمام برگزار شود.
 رمضانی با اشاره به اینکه در ایام اربعین بخشی از خدمات رسانی در شهر کربلا بر عهده شهرداری رشت است، افزود: باید از هم اکنون برنامه ریزی ها انجام شود.
 وی به وضعیت آسفالت رشت اشاره کرد و گفت: شهروندان متعددی بابت اجرای آسفالت در محلات مختلف رشت تماس می گیرند و از شهردار رشت تقاضا دارم به این مبحث توجه بیشتری داشته باشد تا  مشکلات این چنینی عملکرد مجموعه مدیریت شهری رشت را زیر سئوال نبرد.
 اعضای شورای شهر رشت در این جلسه با لایحه کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود شهر باران به مبلغ پانصد میلیون تومان در صورت تحقق بودجه موافقت کردند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید