کد خبر : 14478 تاریخ انتشار : ۲۵مرداد ۱۴۰۳ ساعت 08:38
فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد

توقیف موتورسیکلت‌های ۱۰۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی قاچاق در لاهیجان

توقیف موتورسیکلت‌های ۱۰۰۰ سی سی و ۴۰۰ سی سی قاچاق در لاهیجان

 فرمانده انتظامی لاهیجان از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۰۰۰ سی سی و۴۰۰ سی سی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش نیمرخ/ سرهنگ «حمید محمدی‌ نسب» با اشاره به اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.
وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در حین گشت‌زنی و پایش نامحسوس برخی اماکن، دو موتور سیکلت هوندا CB ۱۰۰۰ سی سی و cb400 سی س  را در دو واحد صنفی مشاهده کردند، افزود: پس از  هماهنگی قضایی و استعلامات صورت گرفته مشخص شد، موتورسیکلت‌های مذکور فاقد مدارک و قاچاق می‌باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از توقیف  این دو موتورسیکلت و معرفی متهمین ۴۲ساله و ۳۹ساله در این خصوص به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت هوندا CB ۱۰۰۰ سی سی را ۱۰ میلیارد ریال و موتور سیکلت CB400 سی سی را   ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید