کد خبر : 14658 تاریخ انتشار : ۸شهریور ۱۴۰۳ ساعت 13:22
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد

افتتاح ۵۲ طرح گاز رسانی در گیلان طی هفته دولت

افتتاح 52 طرح گاز رسانی در گیلان طی هفته دولت

 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرسانی به 25 روستای صعب‌العبور و کوهستانی و 27 واحد صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر 243 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش نیمرخ/ «عیسی جمال ‌نیکویی» اظهار داشت: با بهره‌مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی، مجموع روستاهای برخوردار از گاز در استان به 2 هزار و 181 عدد می‌رسد.
 وی با بیان این‌که این روستاها با جمعیت یک هزار و 818 خانوار در شهرستان‌های تالش، آستارا، شفت، رودبار، سیاهکل و املش قرار دارند، گفت: برای گازرسانی به این مناطق بیش از 224 میلیارد تومان هزینه شده و با این افتتاح، درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی استان به 97.7 درصد خواهد رسید.
 جمال‌نیکویی درخصوص گازرسانی گسترده در گیلان اظهار داشت: گازرسانی به همه شهرها و 2 هزار و 181 روستا کاری بسیار عظیم بوده که بحمدالله با همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی در استان به ثمر نشسته است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از گازرساني به 27 واحد صنعتی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: حجم جایگزینی سوخت این صنایع 23 هزار و 140 مترمکعب در ساعت بوده و برای گازرسانی به آن‌ها بیش از 19 ميليارد تومان هزینه شده است.
 وی در بخشی دیگری از سخنان خود درخصوص پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و مساعدت مدیران شرکت ملی گاز ایران، عملیات گازرسانی به 105 روستای سخت گذر در شهرستان‌های آستارا، رودسر، تالش، سیاهکل و رودبار در حال اجراست.
 جمال‌نیکویی نقش گاز را در جهت ایجاد اشتغال و پیشرفت استان بسیار مهم برشمرد و گفت: بهره برداری از طرح های گازرسانی موجب ایجاد شغل و کسب درآمد برای ساکنین مناطق تازه برخوردار از گاز خواهد شد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید