کد خبر : 14862 تاریخ انتشار : ۲۸شهریور ۱۴۰۳ ساعت 06:28
تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

عباسی:کارکنان اورژانس در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران هستند

 عباسی:کارکنان اورژانس در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران هستند

استاندار گیلان با اشاره به نقش حیاتی کارکنان فوریت‌های پزشکی در نجات جان انسان‌ها گفت: کارکنان اورژانس با تلاش شبانه ‌روزی و فداکاری ،در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان حوادث هستند.

به گزارش نیمرخ/ استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل به اورژانسی ها، از این قشر از مدافعان سلامت به پاس تلاش هایشان تقدیر کرد.
دکتر «اسدالله عباسی» استاندار گیلان با همراهی دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز اورژانس، در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در رشت حضور یافت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تقدیم گل به کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی، از زحمات و تلاش‌های این قشر از مدافعان سلامت تقدیر و تجلیل کرد و گفت: کارکنان اورژانس، در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران هستند.
 استاندار گیلان با اشاره به نقش حیاتی کارکنان فوریت‌های پزشکی در نجات جان انسان‌ها گفت: کارکنان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری، در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران و مصدومان حوادث هستند.
عباسی اظهار کرد: نقش و جایگاه نیروهای فوریت‌های پزشکی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های خدمات درمانی برای خدمات‌رسانی به موقع و موثر به بیماران و مصدومان حوادث بر کسی پوشیده نیست.
وی با تبریک روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اضافه کرد: این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کادر اورژانس و فوریت‌های پزشکی است که شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی به مصدومان حوادث و سایر بیماران پای کار هستند.
نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نیروهای فوریت‌های پزشکی در حساس‌ترین زمان به یاری بیماران و مصدومان حوادث می‌شتابند از اینرو کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه کار نیروهای اورژانس با اهمیت، حساس و ظریف است اضافه کرد: هنگامی که شهروندان در آرامش و آسایش به سر می‌برند نیروهای اورژانس با از خودگذشتگی برای خدمات‌رسانی به مردم بیدار هستند.
استاندار گیلان ضمن قدردانی از رئیس و نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: نیروهای مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان در آتش‌سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت عملکرد سریع، به موقعی داشتند و به خوبی خدمات‌رسانی کردند که قدردان آنان هستیم.
عباسی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اورژانس بانوان در رشت اظهار کرد: فعالیت این پایگاه کار مهم و ابتکاری خوب از سوی مسئولان مرکز اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گیلان است.

استاندار گیلان همچنین با حضور در بخش‌های مختلف اورژانس مرکز استان نظیر بخش‌های مختلف ستادی، عملیاتی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، در جریان کم و کیف خدمات انها قرار گرفت و مجموعه اقدامات آن‌ها را اثربخش و قابل توجه در پایداری سلامت جامعه توصیف کرد.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید