کد خبر : 14882 تاریخ انتشار : ۲۹شهریور ۱۴۰۳ ساعت 21:17
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

قطعا با تعطیلی پنجشنبه ها مخالفیم

قطعا با تعطیلی پنجشنبه ها مخالفیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به روابط اقتصادی و تعاملات بنگاه‌های اقتصادی کشور با مقاصد خارجی قطعا با تعطیلی پنج شنبه‌ها مخالف هستیم.

 

به گزارش نیمرخ به نقل از تسنیم ، سید شمس‌الدین حسینی صبح امروز در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با فعالان اقتصادی فارس با بیان اینکه ورود مجلس به حل مسائل اقتصادی کمک کننده است، اظهار داشت: فعالان اقتصادی قوانین مزاحم و دست و پاگیر را معرفی کنند.

وی به بعد نظارتی مجلس هم اشاره و تاکید کرد: باید نظارت میدانی داشته باشیم در حالی که گزارش را از دستگاه‌های اجرایی می‌گیریم، اما وقتی از اتاق بازرگانی می‌گیریم، مباحث متفاوت می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمام فرآیند تصویب بودجه اتاق بازرگانی حضور دارد، از فعالان اقتصادی خواست که روی برنامه هفتم متمرکز و اگر کاستی وجود دارد تکمیل و اگر جایی باید حذف شود، اعلام کنند.

حسینی با بیان اینکه برای همه موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، جلساتی برگزار شده است، گفت: به عنوان مثال چون درآمد تامین اجتماعی از هزینه‌هایش کمتر است، دولت سعی می‌کند از طریق مختلف آن را جبران کند.

وی ادامه داد: یکی از جاهایی که بیش از هر کجا نیاز به اصلاح ساختار دارد، سیستم بانکی است و در این راستا یکی از فصل‌های برنامه هفتم، اصلاح سیستم بانکی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با تصریح بر این نکته که قطعا با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفم، گفت: تبعات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها بیش از تبعاتی اجتماعی آن هست.

حسینی همچنین اعلام کرد که با حضور وزیر نفت موضوع پیش‌بینی گاز در زمستان بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما حل مشکل است نه درد و دل، عنوان کرد: هیچ کجای دنیا تولید از مصرف راحتتر نبوده و پس نباید انتظار داشت که سختی وجود نداشته است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید