رسیدگی-به-امور-ایثارگران-از-اولویت-های-مهم-این-دستگاه-اجرایی-است<-span><-span><-p> " /> رسیدگی-به-امور-ایثارگران-از-اولویت-های-مهم-این-دستگاه-اجرایی-است<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5346 تاریخ انتشار : ۱۵آبان ۱۴۰۱ ساعت 21:26

مدیر کل محیط زیست گیلان در نشست با همکاران ایثارگر :

رسیدگی به امور ایثارگران، از اولویت های مهم این دستگاه اجرایی است


	رسیدگی به امور ایثارگران، از اولویت های مهم این دستگاه اجرایی است

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان رسیدگی به امور ایثارگران را از اولویت های مهم این دستگاه اجرایی دانست و تاکید کرد: مسوولین اداره موظفند پاسخگوی مسائل و مشکلات ایثارگران باشند.

به گزارش نیمرخ گیلان/ «حمزه عشوری» مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه «حمید پورعبدی» معاونت توسعه مدیریت ،حقوقی و منابع انسانی اداره کل ،به منظور تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی های شهدا و ایثارگران،امروز (یکشنبه) با همکاران ایثارگر شاغل در این اداره دیدار و گفتگو کردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در این نشست صمیمانه نقش خانواده شهدا و ایثارگران را در جامعه بسیار والا دانست و افزود: عزیزان این خانواده ها با نثار خون و فداکاری، آرامش و آسایش امروزی را به مردم سربلند ایران اسلامی هدیه داده اند و باید قدرشناس آنان باشیم.

عشوری با اشاره به تلاش های موثر و حضور موفق ایثارگران در این اداره ، بر عزم جدی خود در جهت رسیدگی به مشکلات این قشر گرامی تاکید کرد.
 
وی تصریح کرد: این امنیت و اقتدار را امروز در ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگری ایثارگران هستیم و دین بزرگی بر گردن ماست؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هم وظیفه همه ما بوده و یک امر ضروری محسوب می شود.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان رسیدگی به امور ایثارگران را از اولویت های مهم این دستگاه اجرایی دانست و تاکید کرد مسوولین اداره موظفند پاسخگوی مسائل و مشکلات ایثارگران باشند.
 
«محمد تقی تقی زاده »مسئول امور ایثارگران اداره کل نیز ضمن ارج نهادن به پایمردی خانواده های شهدا و ایثارگران ، به تشریح برنامه های آتی برای حفظ شان و منزلت این عزیزان پرداخت  و در ادامه نیز هر یک از حاضران به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید