خدمت‌-رسانی-۵۴۲-راهدار-زمستان-در-جاده‌های-گیلان-<-span><-span><-strong><-p> " /> خدمت‌-رسانی-۵۴۲-راهدار-زمستان-در-جاده‌های-گیلان-<-span><-span><-strong><-p> " />
کد خبر : 5374 تاریخ انتشار : ۱۸آبان ۱۴۰۱ ساعت 12:44

مدیرکل راهداری  گیلان خبر داد

خدمت‌ رسانی ۵۴۲ راهدار زمستان در جاده‌های گیلان


	خدمت‌ رسانی ۵۴۲ راهدار زمستان در جاده‌های گیلان

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: ۵۴۲ نیرو برای خدمات‌رسانی در راه‌های استان در زمستان امسال آماده‌باش هستند.

به گزارش نیمرخ گیلان/غلامحسین نیک فهم افزود: این نیروها شامل راننده، مسئولان اکیپ ها و نیروهای پیشتیبانی به همراه تجهیزات لازم برای باز نگهداشتن راه‌ها فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها در ۳۹ راهدارخانه ثابت و سیار در سراسر استان استقرار دارند، عنوان کرد: راه‌های اصلی و شریانی گیلان حدود ۵۰۰ کیلومتر است که نخست بر اساس اولویت در راه‌های شریانی را پوشش می دهند و بقیه مسیرها در حوزه فعالیت فرمانداری ها و بخشداری هاست.

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش شدید باران در محورهای استان و برف در ارتفاعات طی دیروز و امروز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد در تمام جاده‌های استان برقرار است و ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی گیلان از جمله رضوانشهر و اسالم به خلخال در حد سفیدپوش شدن زمین بوده است، اضافه کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی و ارتباطی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد: مردم می توانند هرگونه پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید