پرداخت-ماهانه-هزار-میلیارد-تومان-مستمری-به-جامعه-هدف-در-گیلان<-span><-strong><-span><-p> " /> پرداخت-ماهانه-هزار-میلیارد-تومان-مستمری-به-جامعه-هدف-در-گیلان<-span><-strong><-span><-p> " />
کد خبر : 5503 تاریخ انتشار : ۲۸آبان ۱۴۰۱ ساعت 11:22

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان عنوان کرد

پرداخت ماهانه هزار میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف در گیلان


	پرداخت ماهانه هزار میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف در گیلان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت : بازنشستگان از سرمایه های اجتماعی مهم جامعه و کانون های بازنشستگی، تشکلی ارزشمند محسوب می شوند.

به گزارش نیمرخ گیلان/ علی حسین نژاد در نشست روسای کانون های بازنشستگان این سازمان در سطح استان با استاندار گیلان ضمن قدردانی از دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان مبنی بر امعان نظر ویژه و اولویت قراردادن برپایی این نشست در کوتاهترین زمان ممکن ، این امر را نشانه درک عمیق ایشان و اهمیت بخشیدن به جایگاه و منزلت پیشکسوتان دانست .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ازنشستگان را سرمایه های اجتماعی مهم جامعه و کانون های بازنشستگی را تشکلی بر مبنای قانون و ارزشمند در عرصه های اجتماعی و مامنی برای پیگیری مطالبات صنفی این قشر برشمرد .
وی توسعه و افزایش فعالیتها در زمینه های اجتماعی فرهنگی همچون برگزاری المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان ، انتخاب مستمری بگیران نمونه ، سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و اقدامات آموزشی در جهت ارتقاء سطح سواد سلامت سالمندان را در کنار تلاش برای بهبود معیشت و خدمات درمانی از راهبردهای سازمان در جهت بالابردن میزان رضایت این عزیزان برشمرده و اظهار داشت : در حال حاضر ماهانه 1000 میلیارد تومان مستمری به جامعه هدف در استان گیلان پرداخت می گردد .
شایان ذکر است تا مهرماه سالجاری 173 هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی استان بوده اند که 109 هزار نفر آنها را بازنشستگان تشکیل می دهند .

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید