افتتاح-فاز-دوم-پارک-«سالارمشکات»-تا-پایان-هفته<-span><-span><-p> " /> افتتاح-فاز-دوم-پارک-«سالارمشکات»-تا-پایان-هفته<-span><-span><-p> " />
کد خبر : 5514 تاریخ انتشار : ۲۸آبان ۱۴۰۱ ساعت 18:05

شهردار رشت در بازدید از پارک‌های سطح شهر تاکید کرد

افتتاح فاز دوم پارک «سالارمشکات» تا پایان هفته


	افتتاح فاز دوم پارک «سالارمشکات» تا پایان هفته

 شهردار رشت ضمن صدور دستور ویژه برای ایجاد فضای ورزشی مخصوص بانوان در پارک مفاخر گفت: فاز دوم پارک «سالار مشکات» باید تا پایان هفته آماده افتتاح شود.

به گزارش نیمرخ گیلان/ با توجه به کمبود فضاهای ورزشی ‌و پارک‌های مخصوص بانوان و دستور ویژه شهردار رشت برای اختصاص فضاهای ویژه به بانوان در مناطق مختلف شهر،روز جمعه (۲۷ آبان) سید امیر حسین علوی شهردار رشت از پارک مفاخر بازدید کرد.

اختصاص فضای ورزشی ویژه بانوان در پارک مفاخر
 
در این بازدید مقرر شد قسمتی از پارک مفاخر رشت برای فضای اختصاصی بانوان در نظر گرفته شود، همچنین شهردار رشت دستور داد نسبت به تجهیز این قسمت از پارک به ست‌های ورزشی پارکی، میز شطرنج، میز پینگ پنگ و تجهیزاتی از این قبیل اقدام شود.

علاوه بر این موارد، با توجه به وجود یک ساختمان نیمه کاره در وسط پارک مفاخر و طبق تفاهم‌نامه شهرداری و اداره کل منابع طبیعی استان گیلان مقرر گردید که شهرداری منطقه چهار با هماهنگی های لازم این ساختمان را از منابع طبیعی تحویل گرفته و برای تعریف کاربری فرهنگی مناسب با پارک آن را بازسازی نماید.

بازدید میدانی از دو پارک واقع در محدوده پل طالشان نیز برنامه دیگر شهردار رشت بود که امیر حسین علوی پیگیری ادامه اجرای پروژه پارک جدیدالحداث ابن سینا و بازگشایی آن در اسرع وقت را مورد تاکید قرار داد و دستورات لازم برای تسریع در نصب ست‌های ورزشی خریداری شده، میز پینگ پنگ و ایجاد فضای سبز را صادرکرد.

شهردار رشت در ادامه بازدیدی هم از پل خشتی چمارسرا داشت و با توجه به اینکه سازمان عمران و بازآفرینی شهری بازسازی و مرمت این پل را در دستور کار دارد، قرار شد محوطه بیرونی و حاشیه‌ای آن توسط شهرداری منطقه چهار بعد از مشخص شدن مالکیت عرصه بازپیرایی شود.

لازم به ذکر است افتتاح فاز دوم پارک سالار مشکات تا پایان هفته، از تاکیدات مهم شهردار رشت در بازدیدهای به عمل آمده بود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید