محتوای-پیام-های-مدیریت-مصرف-باید-اثرگذار-باشد<-span><-strong><-span><-p> " /> محتوای-پیام-های-مدیریت-مصرف-باید-اثرگذار-باشد<-span><-strong><-span><-p> " />
کد خبر : 5560 تاریخ انتشار : ۲آذر ۱۴۰۱ ساعت 11:48

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان تاکید کرد

محتوای پیام های مدیریت مصرف باید اثرگذار باشد


	محتوای پیام های مدیریت مصرف باید اثرگذار باشد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:برنامه ها و پیام های استفاده بهینه از نعمات خدادادی برای اثربخش بودن باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد.

به گزارش نیمرخ گیلان/ بهمن داراب زاده افزود: فرهنگ استفاده بهینه از انرژی برق و سایر امکانات و مواهب الهی بسیار مهم است و باید با استفاده از برنامه های مدیریت مصرف، این فرهنگ را نهادینه کنیم.
داراب زاده تاکید کرد: در نهادینه کردن استفاده بهینه از تمامی داشته ها، آنچه که بیش از همه ضرورت دارد ، محتوای پیام ها و برنامه های مدیریت مصرف است.
وی تصریح کرد: محتوای برنامه ها و پیام های مدیریت مصرف باید ساده، آسان، اثرگذار، منظم، منسجم، مستمر و بر اساس اقشار مختلف جامعه تهیه شود تا نتیجه لازم را به همراه داشته باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برنامه های مدیریت مصرف نباید محدود به موضوع، زمان و اقشار خاصی باشد و باید به صورت مستمر و فراسازمانی، اجرا و پیاده سازی شود.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید